تاریخ انتشار: دوشنبه 1395/12/23 - 16:17
کد خبر: 229905

معاون امنیتی فرماندار تهران:

هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات در بازداشت می‌‌مانند

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ هم بر اساس وظایف قانونی خود با جرمهای مشهود در روز چهارشنبه‌ آخر سال برخورد خواهد کرد و هنجارشکنان یا کسانی که آسایش عمومی را از مردم سلب کنند برابر قانون مجازات خواهند شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران با بیان اینکه دستورالعمل لازم برای برخورد با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال صادر شده است، گفت: افرادی که با هنجارشکنی در چهارشنبه آخر سال دستگیر شوند تا انتهای تعطیلات نوروزی در بازداشت به سر خواهند برد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، علی‌اصغر ناصربخت درباره آخرین تمهیدات اندیشیده شده در تهران برای چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: اقدامات و برنامه‌ریزیهای لازم در حوزه اورژانس، آتش‌نشانی، بیمارستانها، هلال‌احمر و نیروی انتظامی انجام گرفته و تمامی این تمهیدات برای پیشگیری از خطرات احتمالی حوادث چهارشنبه آخر سال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ هم بر اساس وظایف قانونی خود با جرمهای مشهود در روز چهارشنبه‌ آخر سال برخورد خواهد کرد و هنجارشکنان یا کسانی که آسایش عمومی را از مردم سلب کنند برابر قانون مجازات خواهند شد.

معاون امنیتی انتظامی فرماندار تهران با بیان اینکه هماهنگیهای لازم با دستگاه قضایی نیز انجام گرفته است، تصریح کرد: نیروی انتظامی آمادگی دارد تا با مجرمان و هنجارشکنان برخورد جدی کند و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز تمامی تمهیدات لازم برای کاهش خطرات احتمالی در نظر گرفته‌اند.

ناصربخت تاکید کرد: دستورالعمل لازم در زمینه برخورد با هنجارشکنان تهیه شده و افرادی که در جریان چهارشنبه آخر سال دستگیر شوند، تا آخر تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم آنچه که از ناحیه مردم اتفاق می‌افتد از حد شادی متعارف خارج نشود و بحث نشاط اجتماعی تا زمانی قابل قبول است که به هنجارشکنی نینجامد؛ تمامی خانواده‌ها و جوانان باید دقت لازم را در چهارشنبه آخر سال داشته باشند.

معاون امنیتی انتظامی فرماندار تهران با اشاره به کشفیات اخیر مواد محترقه در مبادی ورودی تهران و سایر نقاط گفت: کشفیات خوبی را در ایام اخیر شاهد بوده‌ایم که نسبت به سال گذشته رشد داشته و با عرضه کنندگان اقلام محترقه برخوردهای قانونی شده است.

ناصربخت افزود: همچنین امسال تفاوت مشهودی را در زمینه کنترل هنجارشکنی توسط مردم شاهدیم چرا که با رشد آگاهی عمومی مواجه هستیم  و به نظر می‌رسد کاهش خطرات احتمالی به وقوع بپیوندد.

وی یکی از راهکارهای جلوگیری از هنجارشکنی در چهارشنبه آخر سال را بالا بردن فرهنگ عمومی دانست و تصریح کرد: مردم و خانواده‌ها می‌توانند فرهنگ عمومی را در زمینه رفتارهای غلط چهارشنبه آخر سال تغییر دهند و به طور حتم خانواده‌ها در کنترل رفتارهای نامناسب تاثیرگذار هستند.

معاون امنیتی انتظامی فرماندار تهران اظهار کرد: خانواده‌ها می‌توانند نقش بازدارندگی را برای فرزندان خود ایفا کنند و  امیدواریم امسال نیز با توجه به رشد آموزشهای لازم، شاهد کاهش آسیبهای چهارشنبه آخر سال باشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top