تاریخ انتشار: دوشنبه 1395/12/23 - 16:59
کد خبر: 229911

ترامپ رکورد اوباما در توئیتر را شکست

بسیاری از مشاوران ترامپ اعلام کرده اند از اینکه ترامپ اوباما را به چک کردن مدام کمپین توییتری خود محکوم می کرد متعجب هستند. همچنین بسیاری از جمهوری خواهان و دموکرات ها در کپیتال هیل درباره استفاده مدام رییس جمهور از سیستم عامل اندروید که طبق آمارها ریسک سایبری بالایی دارد اظهار نگرانی کرده اند.

خبرنامه دانشجویان ایران: تعداد بالای توییت های رییس جمهور آمریکا و استفاده بی سابقه وی از شبکه های اجتماعی، باعث نگرانی بسیاری از مسئولین کاخ سفید به ویژه مسئولین بخش امنیتی شده است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از تابش کوثر، روزنامه واشنگتن تایمز نوشت که ترامپ از طرفداران سرسخت توییتر است و در هفته به طور میانگین 36 توییت منتشر می کند.

بر اساس این گزارش بررسی فعالیت های رییس جمهور آمریکا در شبکه های اجتماعی نشان می دهد وی روزانه حداقل یک بار در محل کار توییتر خود را چک می کند. این پیگیری مداوم باعث شده وی فقط در 50 روز نخست ریاست جمهوری و از تاریخ 20 ژانویه، 260 مطلب در توییتر رسمی خود منتشر کند.

به گزارش NBC ، اوباما، رییس جمهور پیشین آمریکا از 5 می 2015 تا پایان دوران ریاست جمهوری خود جمعا 352 مطلب در توییتر خود به آدرس @Potus منتشر کرده بود که ترامپ با میانگینی حدود یک توییت در روز رکورد او را شکست.

تعداد بالای توییت های رییس جمهور آمریکا و استفاده بی سابقه وی از شبکه های اجتماعی، باعث نگرانی بسیاری از مسئولین کاخ سفید به ویژه مسئولین بخش امنیتی شده است.

اولین توییت ترامپ هر روز میانگین حدود ساعت 8.22 صبح بارگزاری می شود و تا قبل از ظهر میلیون ها نفر این پست را دنبال می کنند. بررسی ها نشان می دهد بیشتر توییت های صبگاهی ترامپ مربوط ب مسائل شخصی رییس جمهور بوده اند و از دستگاهی با سیستم عامل اندروید منتشر شده اند. در حالی که توییت های عصرگاهی وی بیشتر مربوط به مسایل دیپلماتیک هستند و از دستگاهی با سیستم عامل ios منتشر می شوند. همچنین ترامپ هر بعد از ظهر حدود ساعت 6.24 با دستگاه اندرویدی خود توییت صبحگاهی اش، میزان بازدید کننده ها و فالوورها را کنترل می کند.

فعالیت بیش از حد ترامپ در شبکه های اجتماعی تبدیل به یک زنگ خطر در واشنگتن به ویژه بین اعضای کنگره شده است.

بسیاری از مشاوران ترامپ اعلام کرده اند از اینکه ترامپ اوباما را به چک کردن مدام کمپین توییتری خود محکوم می کرد متعجب هستند. همچنین بسیاری از جمهوری خواهان و دموکرات ها در کپیتال هیل درباره استفاده مدام رییس جمهور از سیستم عامل اندروید که طبق آمارها ریسک سایبری بالایی دارد اظهار نگرانی کرده اند.

سین اسپایسر منشی خبری کاخ سفید درباره این موضوع گفت: فکر می کنم استفاده دائم ترامپ از شبکه های اجتماعی یک امر بی سابقه در تاریخ آمریکا بوده است و هرگز قبلا چیزی مثل این را تجربه نکرده ایم.

وی افزود: ترامپ خیلی راحت افکارش را با عموم در میان می گذارد و آنچه عموم درباره اش می گویند را دنبال می کند. این کار را قبلا هیچ رییس جمهوری نکرده است.

گفتنی است اکانت توییتری ترامپ به آدرس @real DonaldTrump تا دسامبر 2016 حدود 18 میلیون فالوور داشته است که این تعداد ظرف مدت چند روز بعد از آغاز دوران ریاست جمهوری وی به بیش از 26 میلیون رسیده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top