تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/01/09 - 11:11
کد خبر: 231005

کاهش 7 درصدی تصادفات ایام نوروز

چند عامل مهم در تصادفات نقش داشته است که شامل عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی هستند که دلیل 42 درصد تصادفات بوده است، سرعت غیرمجاز با 23 درصد و 18 درصد هم سبقت های غیرمجاز بوده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس پلیس راهور گفت: شاهد کاهش تصادفات فوتی و جرحی در ایام نوروز بوده‌ایم و بر اساس آمار تا روز گذشته، ۷ درصد نسبت به سال گذشته تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی کاهش یافته است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از فارس سردار تقی مهری صبح امروز در قرارگاه ترافیکی سال 96 اظهار داشت: همانگونه که می‌دانید طرح ترافیکی نوروز با اجرای رزمایش هماهنگ در سطح کشور از 24 اسفند ماه سال 95 شروع شد و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با هماهنگی همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی مانند راهداری، اورژانس، هلال‌احمر و ستاد تسهیلات سفر این طرح به اجرا در آمد و برنامه‌ریزی خوبی شد و حدود 500 هزار نفر در جاده‌ها برای برقراری امنیت، نظم و تسهیلات به هموطنان مستقر شدند.

سردار مهری افزود: تا کنون شرایط بسیار مطلوب بوده است و این در حالیست که 2 میلیون خودرو به جاد‌ه‌ها اضافه شد و یک میلیون و هشتصد هزار نفر هم نو گواهینامه هستند.

وی گفت: شاهد کاهش تصادفات فوتی و جرحی در این ایام بوده‌ایم و آمار تا روز گذشته به این ترتیب است که 7 درصد نسبت به سال گذشته تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: با به‌کارگیری تمام نیروها و توان خود خوشبختانه شرایط تصادفات نسبت به گذشته کاهش داشته و این نشان دهنده این است که مردم قوانین و مقررات را بیشتر رعایت می‌کنند.

سردار مهری گفت: یک تفاوتی امسال با سال گذشته داشت که آن هم بحث بارش باران و برف بوده است که هنوز هم در جاده‌ها ادامه دارد؛ البته این نزولات آسمانی باعث کاهش تردد و کاهش مسافرت نشده است.

وی افزود: استان‌هایی که بیشترین تردد را داشته‌اند شامل استان‌های تهران، مازندران، قم، گیلان، خراسان رضوی هستند که بیشترین حجم تردد را داشته‌اند.

رئیس پلیس راهور تصریح کرد: آمادگی کامل داریم تا در دور دوم سفرها و برای بازگشت مسافران، اقدامات و تمهیدات لازم را اندیشیده باشیم تا مردم با آرامش از سفرها باز گردند.

وی اضافه کرد: امیدواریم در سال 96 با کاهش تصادفات و کاهش تعداد جانباختگان بتوانیم نقش خوبی در اقتصاد مقاومتی داشته باشیم زیرا بهترین سرمایه همین جان مردم است.

سردار مهری گفت: چند عامل مهم در تصادفات نقش داشته است که شامل عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی هستند که دلیل 42 درصد تصادفات بوده است، سرعت غیرمجاز با 23 درصد و 18 درصد هم سبقت های غیرمجاز بوده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top