تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/01/17 - 18:05
کد خبر: 231657

حضور نوروزی رهبر انقلاب در منزل یکی از شهدای مشهد

معظم‌له با حضور در منزل این شهید سرافزار نکاتی بیان فرمودند که پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (KHAMENEI.IR) نظر به اهمیت آن در مسیر رشد جوانان عزیز انقلابی، بخش‌هایی از بیانات را به نظر خوانندگان محترم می‌رساند.

خبرنامه دانشجویان ایران: رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منزل یکی از شهدای مشهد فرمودند: آن کسانی که در تبلیغاتشان، در حرفهایشان حزب‌اللهی را می‌کوبند، جوانهای مؤمن را می‌کوبند، در واقع دارند به کشور و آینده‌ی کشور لطمه می‌زنند.

به گزارش خبرنماه دانشجویان ایران به نقل از پایگاه‌اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، نوروزِ رهبر انقلاب، امسال نیز مانند سالهای گذشته بدون دیدار با خانواده شهیدان سرافراز به پایان نرسید.یکی از این شهیدان، شهید غلامرضا صمدیان از مشهد مقدس بود.

معظم‌له با حضور در منزل این شهید سرافزار نکاتی بیان فرمودند که پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (KHAMENEI.IR) نظر به اهمیت آن در مسیر رشد جوانان عزیز انقلابی، بخش‌هایی از بیانات را به نظر خوانندگان محترم می‌رساند.

«ان‌شاءالله جوانان ما قدر بدانند، کار کنند و خودشان را بسازند. این کشور به جوانهای انقلابی و حزب‌اللهی و مؤمن احتیاج دارد. آن کسانی که در تبلیغاتشان، در حرفهایشان حزب‌اللهی را می‌کوبند، بسیجی را می‌کوبند، جوانهای مؤمن را می‌کوبند، نمی‌فهمند چه‌کار دارند می‌کنند؛ در واقع دارند به کشور و آینده‌ی کشور لطمه می‌زنند.

هر چه که معلوماتتان بیشتر باشد در محیط دینی و انقلابی می‌توانید مفیدتر باشید. ... درستان را پیش ببرید و خط بسیجی و انقلابی را از دست ندهید. بدانید که... راه لغزنده‌ای است. یعنی یک رفیق بد، یک مشاور بد، یک استاد بد، یک حادثه‌ی نامناسب گاهی پای انسان را می‌لغزاند، انسان باید حواسش جمع باشد، این حواس‌جمعی در تعبیرات قرآنی اسمش چی است؟ تقوا... اینها را اگر مراقبت کنید ان‌شاءالله آینده‌ی شما از گذشته‌تان خیلی بهتر خواهد شد و ان‌شاءالله برای کشورتان، برای اسلام، برای انقلاب، برای نظام مفید خواهید بود در آینده، به حول و قوّه‌ی الهی.»

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فرار ۳۰۰ هزار نظامی اوکراینی از جنگ با روسیه
امیدوارکننده ترین آیه قرآن کریم +فیلم
عرضه روایت مستند کودکی حاج قاسم در نمایشگاه کتاب
بورس قرمز ماند/ افت ۱۲ هزار و ۳۲۹ واحدی شاخص کل
تنش بین آمریکا و لبنان +جزئیات
خبرنگار باسابقه صداوسیما درگذشت
رگبار باران و وزش باد شدید در تهران
شوک به پرسپولیس؛ پایان حضور ستاره محبوب؟
خبر جدید برای دارندگان کارت سوخت
شناسایی نقاشی‌های جعلی با هوش مصنوعی
کمیته استیناف آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت
در دیدار نچیروان بارزانی با فرمانده کل سپاه چه گذشت؟
استقبال از رئیسی در جشن دختران آرمانی +فیلم
وزیر علوم: دانشگاه‌های کم دانشجو ادغام می‌شوند
"مثل ستاره‌" با نوای عبدالرضا هلالی +فیلم
درهای نمایشگاه کتاب تهران به روی مردم باز شد
تغییر نام استقلال منتفی شد
چرا موبایلمان هک می‌شود؟
کاهش دمای محسوس در شمال شرق
زنان می توانند گواهینامه موتورسیکلت بگیرند؟ +فیلم
لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان و خانواده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top