تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/02/11 - 13:14
کد خبر: 234036

بلیط هواپیما با یک سبد خرید کامل برای سفر

زورق با جشنواره‌هایی که در مناسبت‌های مختلف سال برگزار می‌کند، امکان خرید بلیط هواپیما با تخفیف‌های ویژه و سفر ارزان‌تر را هم برای مسافرانش فراهم کرده است. . برای تابستان، فصل سفر و گشت و گذار هم پیشنهادهای ویژه‌ای دارد که می‌توانید با عضویت در کانال تلگرام زورق، از آن‌ها باخبر شوید.

خبرنامه دانشجویان ایران: خرید آنلاین بلیط هواپیما هم مثل اکثر خریدهای آنلاین و اینترنتی، این روزها در تمام جهان روی بورس است؛ در بعضی از شهرها و کشورهای دنیا، بیشتر و در بعضی دیگر کمتر. اما به هر حال بیشتر از نیمی از آدم‌های دنیا سفرشان را با خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل شروع می‌کنند. با پیشرفت تکنولوژی و زندگی اینترنتی، آدم‌ها معمولا ترجیح می‌دهند وقت کمتری صرف بیرون آمدن از خانه یا محل کارشان کنند و در لحظه و آسان‌ خریدشان را انجام دهند؛ پشت کامپیوترها یا تلفن‌های همراه هوشمندتان بنشینند و بی دردسر، خریدشان را ثبت و نهایی کنند. این نوع خریدها، به جز اینکه انرژی کمتری می‌خواهند، هم وقت کمتری از شما می‌گیرند و هم از نظر مالی به‌صرفه‌تر هستند. اینجا انتخاب با شماست: خرید آنلاین بلیط هواپیما، ارزان و راحت، یا طی کردن مسیری طولانی با دردسرهای خودش، برای خرید حضوری بلیط هواپیمای سفرتان.

حالا که همه جهان با خریدهای اینترنتی در حال برداشتن قدمی بزرگ به سمت جلوست و هدفش زندگی راحت و ذخیره وقت و انرژی بیشتر است، خرید آنلاین بلیط هواپیما هم با همین هدف، طرفدارهای زیادی دارد. سفر رفتن از نظر خیلی‌ها کار پر دردسری‌ست و احتیاج به زمان زیادی برای برنامه‌ریزی‌ها و تدارکات پیش از سفر دارد. اما از این حقیقت هم نباید بگذریم که با آسان‌تر شدن زندگی و وجود تکنولوژی‌ و خصوصا اینترنت، حتی دردسرهای پیش از سفر هم کمتر شده؛ تاریخ سفرتان را مشخص می‌کنید، با یک جستجوی کوچک، مناسب‌ترین بلیط هواپیما را پیدا کرده و در همان لحظه، به صورت ریالی و با یک تراکنش ساده، بلیط هواپیمایتان به دستتان رسیده.

برای اقامت هم می‌توانید از بین چندین گزینه و پیشنهاد هتل در تاریخ موردنظرتان، با توجه به امکانات و بودجه‌تان، بهترین را انتخاب و رزرو را با پرداخت ریالی و اینترنتی انجام دهید؛ بدون صرف انرژی‌ زیاد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن. به جز بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل، با وجود اطلاعات مختلف در سایت‌های متفاوت، حتی دیگر احتیاج به پرس‌وجوهای مستقیم درباره مقصد مورد نظرتان هم ندارید. با اطلاعاتی که در اختیارتان است، می‌توانید مقصدتان را به خوبی بشناسید یا حتی از بین چند مقصد، بهترین و مناسب‌ترینشان را انتخاب کنید.

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از زورق، اولین سایت جامع سفر
زورق، سایت رزرو آنلاین هتل، خرید بلیط هواپیما و اطلاعات جامع سفر، از ابتدای شروع فعالیتش، قصد همراه شدن با پیشرفت‌های جهانی را داشته و با هدف آسان سفر کردن مخاطبانش، شروع به کار کرده است. زورق در سال‌های متمادی فعالیتش، با کسب تجربه‌ و شناخت نیازهای مسافر ایرانی، امکانات مختلفی را هم در اختیار مسافرانش قرار داده؛ امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما برای
سفرهای داخلی و خارجی از بین 900 ایرلاین مختلف، امکان رزرو آنلاین هتل از بین صدها هزار هتل دنیا و در اختیار گذاشتن اطلاعات مفید برای سفر کردن به شهرهای مختلف.

از آنجا که سفر رفتن و کشف مناطق جدید و دور شدن از فضای روزمرگی، از نیازهای اصلی همه ماست، قطعا ترجیح می‌دهیم که این نیاز را آسان و  مطمئن و بی‌دردسر برطرف کنیم. در شیوه خرید آنلاین بلیط هواپیما، شما به عنوان یک مسافر، خودتان امکان انتخاب بلیطتان را از بین پیشنهادهای مختلف دارید؛ کسی برایتان شرایط پرواز را تلفنی نمی‌گوید؛ خودتان همه اطلاعات را روبرویتان و در فرصت کافی می‌بینید، مقایسه می‌کنید و بعد بلیط هواپیما را با خیال راحت می‌خرید؛ حتی اگر سوالی هم در حین خرید برایتان پیش بیاید، می‌توانید با گفتگوی آنلاین زورق در همان لحظه با کارشناسان صحبت کنید و با اطمینان کامل مراحل خرید را پیش ببرید.

از طرفی پیش از انتخاب مقصد یا حتی در حین سفر سوال‌های زیادی برای مسافران پیش می‌آید؛ بهترین راه برای رفتن از فرودگاه به شهر چگونه است؟ چطور رفت‌وآمد شهری ارزانی داشته باشم؟ کدام دیدنی‌ها را اول ببینم؟ در سفرهای کوتاه چطور برنامه‌ریزی کنم؟ کدام مراکز خرید بهترند؟ سوغاتی هر شهر چیست؟ غذاهای این شهر باب میل من هستند؟ و خیلی سوال‌های دیگر که زورق سعی دارد با مطالب جامعی که درباره شهرهای مختلف جهان منتشر می‌کند، به آنها پاسخ دهد.

پشتیبانی 24 ساعته زورق برای خریداران بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل هم برای مشکلات احتمالی خرید و رزرو شما، در هر مرحله‌ای از سفر آماده کمک و پاسخگویی است. فقط باید چمدان‌هایتان را ببندید و با اطمینان کامل، کشف و شهودتان را شروع کنید.

زورق با جشنواره‌هایی که در مناسبت‌های مختلف سال برگزار می‌کند، امکان خرید بلیط هواپیما با تخفیف‌های ویژه و سفر ارزان‌تر را هم برای مسافرانش فراهم کرده است. . برای تابستان، فصل سفر و گشت و گذار هم پیشنهادهای ویژه‌ای دارد که می‌توانید با عضویت در کانال تلگرام زورق، از آن‌ها باخبر شوید.

برای خرید سریع‌تر بلیط‌ هواپیما و رزرو هتل هم می‌توانید اپلیکیشن اندروید و IOS زورق را در گوگل‌پلی و اپ استور به‌صورت رایگان دانلود کنید.

زورق برای شهر پاریس که از پرطرفدارترین شهرهای جهان است، امکان خرید بلیط و رزرو هتل به‌صورت ریالی با هر قیمتی را دارد و یک راهنمای سفر کامل به پاریس که از لحظه به لحظه وقتتان استفاده کنید. خیلی‌هامان پاریس را بی‌ آنکه دیده باشیم می‌شناسیم، نام خیابان‌های پاریس را بلدیم تلفظ کنیم؛ دیدن پاریس به تحقق پیوستن یک رویاست؛ دیداری از یک دوست ندیده‌ی خوب. پاریس دیدنی‌است؛ دوست‌داشتنی‌ست.

پاریس شهر بزرگی‌ست؛ متروهای قدیمی دارد با دالان‌های تودرتو و طولانی، پله‌های بلند و عمیق که همه‌ی شهر را به هم وصل می‌کند. پاریس را باید قدم به قدم دید.  سفر به آن، وقت نمی‌شناسد؛ شهر در هر فصلی زیباست. برای سفر به پاریس هیچ‌وقت دیر نیست. همین الان برای ویزا اقدام کنید، چمدان ببندید، بلیط هواپیما و رزرو هتل را در چند دقیقه انجام دهید و پیش به سوی پاریس، شهر رویاها.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top