تاریخ انتشار: شنبه 1396/02/16 - 15:28
کد خبر: 234454

جذب نیرو در دانشگاه فرهنگیان زنجان

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امسال دانشگاه فرهنگیان جذب نیرو دارد و در حال حاضر کادر آموزشی در این سازمان از ۲ راه دانشگاه فرهنگیان و آزمون های استخدامی جذب می شوند.

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امسال دانشگاه فرهنگیان جذب نیرو دارد و در حال حاضر کادر آموزشی در این سازمان از ۲ راه دانشگاه فرهنگیان و آزمون های استخدامی جذب می شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، مرتضی تمجیدی ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: براساس برآوردهای انجام شده از سطح علمی فرهنگیان، این قشر زحمتکش در استان شرایط خوبی دارند به طوری که بیش از ۷۰ درصد معلمان مدرک کارشناسی و بالاتر دارند و فرهنگیان برای ارائه خدمات آموزشی مطلوب باید معلومات خود را افزایش دهند.

وی اظهار کرد: برنامه های بسیار  خوبی با حضور استاندار و امام جمعه زنجان  و تجلیل از خانواده معلمان شهیدو فرهنگیان بازنشسته استان  زنجان در هفته معلم برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امسال دانشگاه فرهنگیان جذب نیرو دارد و در حال حاضر کادر آموزشی در این سازمان از ۲ راه دانشگاه فرهنگیان و آزمون های استخدامی جذب می شوند.

تمجیدی  تاکید کرد: برنامه های دینی و فرهنگی در این سازمان  در قالب مسابقات فرهنگی، هنری، قرآنی، عترت و نماز برگزار می شود تا برای دانش آموزان جذابیت بیشتری داشته باشد و ما در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، زنجان جزء سه استان برتر کشور هستیم که باید با تلاش بیشتر این رتبه ارتقاء یابد.

وی به پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگی فرهنگیان بازنشسته شده در سال ۹۵، اشاره کردو گفت: این پرداخت بسیار مهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش زنجان  تصریح کرد: رویکرد این اداره  پژوهشی است و در همین راستا اجرای طرح جابربن حیان، دانش آموزان مقطع ابتدایی را به سمت پژوهش محور شدن به جای دانش محور شدن سوق می دهد.

تمجیدی به افزایش حقوق فرهنگیان طی چند سال گذشته، اشاره کرد و گفت: این حقوق به طور متوسط از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده و افزایش خوبی یافته در سال گذشته ۱۰ درصد است و این میزان راضی‌کننده نیست و امیدواریم حقوق فرهنگیان افزایش یابد.

وی افزود: رشد و توسعه هر جامعه‌ای منوط به رشد و تعلیم و تربیت آن است، به همین دلیل معلمان کانون و محور اصلی فعالیت‌های آموزش و پرورش هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: در استان نیز بخش‌های اداری و اجرایی در بخش‌های مختلف از جایگاه معلم در این هفته تجلیل لازم را داشتند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top