تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/02/19 - 11:43
کد خبر: 234701

واکنش بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به یک تشکل دانشجویی

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران پیرامون تهمت‌پراکنی یکی از تشکل‌های دانشجویی، نامه‌ای خطاب به نیلی٬ احمدآبادی، رئیس دانشگاه نوشت.

خبرنامه دانشجویان ایران: بسیج دانشجویی دانشگاه تهران پیرامون تهمت‌پراکنی یکی از تشکل‌های دانشجویی، نامه‌ای خطاب به نیلی احمدآبادی٬ رئیس دانشگاه نوشت.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، در این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر نیلی احمدآبادی

یکی از تشکل‌های به ظاهر دانشجویی دانشکده فنی طی نامه‌ای به دکتر سرسنگی وقیحانه مجموعه‌ای از اکاذیب و تهمت‌ها را ضمن استناداتی غلط به برخی از قوانین کشور ،به بسیج دانشجویی دانشگاه تهران نسبت داده است. در این باره نکات ذیل متذکر می‌گردد:

اگر عذرخواهی شفاهی نماینده این تشکل را وجه‌المصالحه عدم اجرای قانون در قبال تخلفات اخلاقی و سیاسی قبلی‌اش نمی‌کردید، امروز گستاخانه دروغ پراکنی نمی‌کرد و اگر در کسوت دایه مهربان‌تر از مادر، روی تخلفات داخلی این تشکل که قانوناً به تعلیق آن منجر می‌شود سرپوش نمی‌گذاشتید، امروز اینچنین انحصارطلبانه به دانشجویان و دانشگاه توهین نمی‌کرد.

بسیج دانشجویی همواره استقلال خود را حفظ کرده؛ طنز تلخ این روزها، دم زدن این تشکل از استقلال سیاسی است؛ تشکلی که در این سال‌ها به جز پیمانکاری میتینگ‌های سیاسی احزاب ورشکسته، ظهور و بروز پررنگ دیگری نداشته و نمونه‌های آن را با وقاحت تمام در سال‌های ۸۴، ۸۷ و ۹۴ به نمایش گذاشته، متأسفانه واژه نجیب استقلال را نیز به ابتذال کشیده است. اینان اگر به دعوت‌های انبوه مشفقانه بسیج برای گفتگو با هم‌دانشگاهی‌هایشان گوش می‌کردند، امید بود اینچنین در دام بازی‌های سیاسی‌های طرد شده از سوی ملت نیفتند.

در حالی که شواهد متعدد حاکی از رویگردانی عمومی از دولت سیاست باز، اشرافی و پیر و فرتوت است، بار دیگر اشراف سیاسی و جریانات نشان‌دار برای حفظ منافع خود در معادله قدرت و دست‌اندازی به سرمایه‌های ملت ایران، به دست و پا زدن وادار شده‌اند. قابل پیش‌بینی است که پیاده‌نظام این جریان مطرود در دانشگاه نیز که وفاداری خود را به آن‌ها ثابت کرده، مذبوحانه و با تمسک به دروغ‌پردازی و ناآرامی، سعی در بر هم زدن آرامش عمومی و جابجا کردن مسائل اصلی و فرعی در اذهان دارد.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ضمن اعلام شکایت از انجمن به اصطلاح اسلامی دانشکده فنی به دلیل نشر اکاذیب و افترا، به منظور حفظ شأن دانشگاه و حراست از جایگاه دانشجو در مقابل تبدیل شدن به کارگران بی‌جیره و مواجب جناح‌های سیاسی، خواستار برخورد جدی با چنین رفتارهای خلاف شرع و قانون است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
سینایی
1396/02/19 - 12:26

تا زمانیکه مسئله مدرک فروشی دانشگاه های ما حل نشه هیچ مشکلی حل نخواهد شد!
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top