تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/02/24 - 14:40
کد خبر: 235187

در مناظره اقتصادی «جهان آرا» مطرح شد؛

پشت‌پرده اقدام انتخاباتی دولت برای ثابت ماندن نرخ دلار +فیلم

در این مناظره زنده تلویزیونی موضوعات مختلف اقتصادی همچون میزان صادرات و واردات، وضعیت ارزش پول ملی، نوسانات نرخ ارز، نرخ بیکاری، عملکرد دولت در زمینه اشتغال و سایر موضوعات مطرح شده و دو طرف مناظره با استدلال‌هایی به سوالات پاسخ دادند که در ادامه گوشه‌هایی از این مناظره آمده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: برنامه تلویزیونی «جهان آرا» با موضوع «بررسی مناظره سوم کاندیداهای ریاست جمهوری» روی آنتن شبکه افق سیما رفت.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ برنامه تلویزیونی «جهان آرا» شب گذشته(شنبه 23 اردیبهشت‌ماه) با حضور مهدی پازوکی استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی و حجت‌الله عبدالملکی استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) و با موضوع «بررسی مناظره سوم کاندیداهای ریاست جمهوری» روی آنتن شبکه افق سیما رفت.

در این مناظره زنده تلویزیونی موضوعات مختلف اقتصادی همچون میزان صادرات و واردات، وضعیت ارزش پول ملی، نوسانات نرخ ارز، نرخ بیکاری، عملکرد دولت در زمینه اشتغال و سایر موضوعات مطرح شده و دو طرف مناظره با استدلال‌هایی به سوالات پاسخ دادند که در ادامه گوشه‌هایی از این مناظره آمده است.

*** روایت عبدالملکی از تغییر رویه ناگهانی روحانی
در بخشی از برنامه عبدالملکی استاد دانشگاه امام صادق(ع) خطاب به پازوکی گفت: عملکرد اقتصادی روحانی در کل قابل دفاع نیست و وی تنها پس از گذشت چند ماه از آغاز دولت، از مسیر اصلی منحرف شد. ادامه اظهارات عبدالملکی را در ویدئوی زیر ببینید:

دانلود

*** مثال جالب عبدالملکی در رد برخی آمارهای اقتصادی
مهدی پازوکی استاد دانشگاه علامه طباطبائی یکی از ویژگی‌های قابل تحسین دولت را ثبات ارزی در چهار سال گذشته دانست و گفت: در چهار سال گذشته حتی پوند انگلیس چنین ثباتی نداشته است. عبدالملکی در واکنش به اظهارات پازوکی مثال جالبی را مطرح کرد که می‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

دانلود

*** پشت‌پرده اقدام انتخاباتی دولت در بازار ارز!
در ادامه برنامه عبدالملکی ادعا کرد که دولت با پرداخت مبالغی سعی کرده است تا قیمت دلار به بالای 4000 تومان نرود، چراکه اگر چنین می‌شد در انتخابات ریاست جمهوری به مشکل می‌خوردند!

دانلود

*** آماری جالب که حاکی از کاهش قدرت خرید مردم است
استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) در بخش دیگری از برنامه تلویزیونی «جهان آرا» گفت: سقره خانوارهای روستایی در این دولت تغییر اساسی داشته است و آنها مجبورند به دلیل گرانی برخی اقلام مثل گوشت، مصرف برخی کالاهای دیگر مثل تخم مرغ را افزایش دهند.

دانلود

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top