تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/02/28 - 10:59
کد خبر: 235561

شرایط اقتصادی بزرگترین دلسردی ایرانیان

یک روزنامه آلمانی با تاکید بر اینکه بزرگترین دلسردی دوران ریاست جمهوری روحانی برای ایرانیان شرایط اقتصادی بود نوشت: روحانی انتظاراتی را در بین مردم ایجاد کرد که آن‌ها را برآورده نکرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: یک روزنامه آلمانی با تاکید بر اینکه بزرگترین دلسردی دوران ریاست جمهوری روحانی برای ایرانیان شرایط اقتصادی بود نوشت: روحانی انتظاراتی را در بین مردم ایجاد کرد که آن‌ها را برآورده نکرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم نوشت: مسئله انتخابات ریاست جمهوری در ایران موضوعی است که این روزها بسیاری رسانه های غربی هم به آن می پردازند.
روزنامه "تاگس سایتونگ" آلمان در مطلبی به انتخابات ریاست جمهوری در ایران پرداخته و در بخشی از آن نوشت: اگر حسن روحانی در چهار سال گذشته موفق عمل می کرد و می توانست تنها بخشی از برنامه های اعلامی خود را عملی کند انتخاب مجددش قطعی بود. البته وی در بین مردم انتظاراتی ایجاد کرد که نتوانست به آن عمل کند. بزرگترین دلسردی برای اکثریت مردم ایران شرایط اقتصادی است.

این روزنامه آلمانی در ادامه نوشت: روحانی بهبود سریع اوضاع اقتصادی و کاهش چشمگیر بیکاری در کشور را وعده داد که باید از طریق رفع اختلافات هسته ای با غرب و لغو تحریم ها به دست می آمد. همچنین باز شدن درها به سوی خارج که بخصوص باید سرمایه گزاران خارجی بیشتری را به این کشور جذب می کرد، به دلیل تحریم های موجود علیه جمهوری اسلامی تنها به طور موردی اتفاق افتاد.

به این ترتیب رقبای روحانی این انتقاد را به وی وارد می کنند  که با خوش رقصی در برابر غرب استقلال اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دولت اسلامی را قربانی کرده است. آن ها درباره نفوذ فرهنگی و تغییر نرم رژیم هشدار می دهند.

نویسنده این مطلب در بخش پایانی به محبوبیت روحانی در بین مردم ایران با وجود موفقیت های کم وی اشاره کرده و پیش بینی کرد که در شرایط فعلی هیچ یک از نامزدهای ریاست جمهوری ایران در دور اول انتخابات پیروز نخواهند بود و این انتخابات به دور دوم کشیده شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top