تاریخ انتشار: شنبه 1396/03/06 - 16:32
کد خبر: 236499

تسهیلات پلیس در ماه رمضان

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به تسهیلات پلیس در ماه مبارک رمضان، از کاهش ساعات طرح زوج وفرد، تعطیلی سینماها در لیالی قدر و فعالیت اغذیه فروشی‌ها و رستوران‌ها تا نیم ساعت مانده به سحر خبر داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس پلیس پایتخت با اشاره به تسهیلات پلیس در ماه مبارک رمضان، از کاهش ساعات طرح زوج وفرد، تعطیلی سینماها در لیالی قدر و فعالیت اغذیه فروشی‌ها و رستوران‌ها تا نیم ساعت مانده به سحر خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از نسیم، سردار حسین ساجدی نیا در تشریح این خبر، اظهار داشت: هر ساله همزمان با فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان، پلیس پایتخت خدمات و تسهیلات ویژه ای برای خدمت مضاعف به روزه داران در نظر می گیرد که می توان به کاهش سـاعت طرح زوج و فرد، فعالیت شبانه  سینماها، تغییر ساعت فعالیت تعدادی از صنوف و... اشاره کرد.

وی از کاهش ساعت پایان طرح زوج و فرد از ساعت ۱۹ به ۱۷ در این ایام خبرداد و گفت: با توجه به حجم زیاد مراجعات، مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای ساماندهی ترددها و ارتقاء نظم ترافیکی در معابر مستقر شده و هدایت ترافیکی را انجام می دهند.

رئیس پلیس پایتخت درباره زمان فعالیت سینماها تا سحر، خاطر نشان کرد: لازم است سینماداران ضمن هماهنگی با اداره اماکن تهران بزرگ همچون سال‌های گذشته، مجوز فعالیت تا سحر را دریافت کنند و البته این موضوع در لیالی قدر اجرا نمی شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، یکی دیگر از تسهیلات در نظر گرفته شده را صدور مجوز فعالیت برای صنف اغذیه فروشی ها و رستوران ها تا ساعت یک بامداد اعلام کرد و گفت: مراکز تهیه و توزیع غذا، فست فودها، آب میوه فروشی ها،کافی شاپ ها، قهوه خانه ها و ... می‌توانند از نیم ساعت قبل از افطار تا نیم ساعت مانده به سحر به فعالیت خود ادامه دهند؛ امیدواریم با حضور پر رنگ پلیس در کنار روزه داران و تسهیلات اعلامی، رضایتمندی مهمانان ضیافت الهی حاصل شود.

سردار ساجدی نیا در خاتمه گفت: انتظار می رود با توجه به معنویت این ایام، عموم شهروندان نسبت به رعایت هنجارها و حقوق شهروندان روزه دار اهتمام ویژه ای داشته باشند. ضمن اینکه همانند سال های گذشته ماموران انتظامی تهران بزرگ ضمن گشت زنی های مستمر در راستای وظایف و ماموریت های محوله، با هرگونه روزه خواری در انظار عمومی و همچنین واحدهای صنفی متخلف طبق قانون برخورد می کند .
 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top