تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/03/28 - 11:02
کد خبر: 238432

واکنش بسیج علوم پزشکی دانشجویان زاهدان درباره چادر بیمارستانی

متاسفانه با گذشت حدود 4دهه از انقلاب اسلامی که در جهت تحقق اسلام ناب محمدی در ایران گام برداشته است اما تا کنون طرح و ایده و تلاشی برای ارائه ی یک پوشش مناسب و در خور شان دختران و خواهران ما در محیط کاری خصوصا مراکز درمانی صورت نگرفته است.باتوجه به اینکه روپوش های بیمارستانی موجود واجد حداقل مصادیق حجاب و عفاف میباشد و برای آن دسته از بانوانی که خود را ملزم به استفاده از حجاب برتر می دانند،هیچ الگوی پوششی قابل قبولی معرفی نشده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: متاسفانه با  گذشت حدود 4دهه از انقلاب اسلامی که در جهت تحقق اسلام ناب محمدی در ایران گام برداشته است اما   تا کنون طرح و ایده و تلاشی برای ارائه ی یک پوشش مناسب و در خور شان دختران و خواهران ما در محیط کاری خصوصا مراکز درمانی صورت نگرفته است.باتوجه به اینکه روپوش های بیمارستانی موجود واجد حداقل مصادیق حجاب و عفاف میباشد و برای آن دسته از بانوانی که خود را ملزم به استفاده از حجاب برتر می دانند،هیچ الگوی پوششی قابل قبولی معرفی نشده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، بسیج علوم پزشکی زاهدان درباره چادر بیمارستانی و اتفاقات اخیر پیرامون این موضوع طی بیانیه ای واکنش نشان داد. متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی 

آن ها با چه چیز زن مسلمان بیشتر دشمنند،با حجاب او،آن ها با چادر و حجاب صحیح و متقن شما از همه چیز بیشتر دشمنند،چرا؟چون فرهنگ آن ها این را قبول ندارد،اروپایی ها اینطورند، آن ها می گویند هرچه را فهمیده ایم دنیا باید از ما تقلید کند،مایلند که جاهلیت خودشان را بر معرفت عالم غلبه بدهند.               امام خامنه ای«مدظله العالی» در دیدار با پرستاران

اخیرا تعدادی از دانشجویان دغدغه مند حجاب و عفاف اسلامی با ارائه طرحی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خواستار حفظ پوشش خود در محیط های درمانی و بیمارستانی شدند که این خبر به سرعت در فضای مجازی گسترش یافت و مورد بازخورد های نامناسب و بدون اطلاع از طرح توسط رسانه های داخلی و خارجی قرار گرفت. جای سوال دارد که مباحث مهم کشوری و لشکری از تیتر خبرها کنار رفت و نگرانی این دانشجویان در اخبار انعکاس یافت و اکثرا با تمسخر روبه روشد.

مسئله این است که آیا منعکس کنندگان اصلا از این طرح خبر دارند که کلیت آن چه موضوعی هست وبا چه هدفی این امر شروع شده است؟ روی صحبت با معاندین و مخالفین اسلام و انقلاب نیست. اما سوال داریم از آنهایی که ادعای مسلمانی دارند، شما را چه شده است که پوشش و عفیف بودن را مضحکه میکنید،که طبق فرمایشات بزرگان دین از اولویت های پاک بودن برای زنان و دختران ما میباشد. شما را چه شده است که در پوشش و حجاب دنباله رو غرب هستید،علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری که می فرمایند:نباید نگاه به غرب داشته باشیم، پس چرا شما می خواهید جامعه اسلامی ایرانی را به مقلد  غرب تبدیل کنید ؟؟

متاسفانه با  گذشت حدود 4دهه از انقلاب اسلامی که در جهت تحقق اسلام ناب محمدی در ایران گام برداشته است اما   تا کنون طرح و ایده و تلاشی برای ارائه ی یک پوشش مناسب و در خور شان دختران و خواهران ما در محیط کاری خصوصا مراکز درمانی صورت نگرفته است.باتوجه به اینکه روپوش های بیمارستانی موجود واجد حداقل مصادیق حجاب و عفاف میباشد و برای آن دسته از بانوانی که خود را ملزم به استفاده از حجاب برتر می دانند،هیچ الگوی پوششی قابل قبولی معرفی نشده است.حال که عده ای از دانشجویان خواهر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان که این کم کاری را حس کرده اند و مانند همه ی دختران عفیف ایران زمین  نگران عصمت خود هستند پا در این عرصه نهادند و همه ی زخم زبان ها و مشکلات را تحمل کرده اند، بهتر نیست به جای نفی طرح در جهت بهتر شدن و اسلامی شدن آن گام برداریم و به کمکشان آییم تا به قول شما نواقص و کاستی های این طرح را برطرف کرده و همگان در جهت اعتلای فرهنگ زهرایی و زینبی حرکت کنیم؟؟

گله داریم از برخی مسئولین که ناآگاهانه صرفا با نگاه به یک کانال تلگرامی راجع به این عمل مهم صورت گرفته ،اظهار نظر مینمایند و متن های کذایی صادر می کنند ،مسئولان عزیز شما که از سفره ی انقلاب نان می خورید توقع  ما این است که حداقل اگر کاری نمی کنید در مقابل این اعمال خداپسندانه هم جبهه نگیرید و بگذارید انقلاب در مسیر اصلی خود حرکت کنند.

در آخر از همه ی مسئولان ،منتقدان،دلواپسان ،مد گرایان ،طراحان ....علی الخصوص وزارت محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی «خواستار همکاری و ایراد نقطه نظرات کارشناسی شده»می باشیم .امید است که ان شاالله این امر درجهت ارتقای سطح حجاب و پوشش برتر در محیط های درمانی حرکتی مثمرثمر واقع گردد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top