تاریخ انتشار: شنبه 1396/04/03 - 11:57
کد خبر: 239033

عارف آل معزز؛

پیام موشک

پیام موشک

موشک های ساخت جمهوری اسلامی ایران به ویژه موشک فجر در جنگ غزه به راحتی سپر موشکی پاتریوت رژیم صهیونیستی را بی اثر کند، نشان دهنده اراده واقعی ملت ما برای مبارزه با تروریسم دولتی اسرائیل است.

خبرنامه دانشجویان ایران: عارف آل معزز*// پیام های حمله موشکی سپاه پاسداران به دیرالزور برای دشمنان انقلاب اسلامی چه بود؟ بدون شک شب ۲۸ خرداد ماه برابر با حمله شجاعانه سپاه پاسداران به مواضع تروریست های تکفیری در شهر دیرالزور همواره موجب حس غرور در مردم ما خواهد بود. اما به راستی پیام این حمله شجاعانه برای دشمنان انقلاب اسلامی و مردم ایران چه بود؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا به پیام مقام معظم رهبری اشاره باید کرد که ایشان در همان شب و تنها ساعاتی قبل از حمله موشکی سپاه فرمودند: همه بدانند دشمن نمی تواند به ما سیلی بزنند، ما به آنها سیلی خواهیم زد

پس مهم ترین پیام این حمله موشکی به گفته فرمانده معظم کل قوا سیلی اقتدار ملی ما به تروریست ها و حامیان آنهاست. اما این سیلی محکم در درجه اول برای خود تروریست ها حاوی این پیام مهم بود که آنها نمی توانند در شهر تهران، پایتخت نظام اسلامی ما، دست به حمله تروریستی بزنند و منتظر جواب قاطعانه و فلج کننده نیروهای انقلابی ما نباشند و به قول فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران سردار حاجی زاده؛ تهران، لندن و پاریس نیست.

البته آنها این را هم متوجه شدند که اشراف اطلاعاتی ما بر موقعیت های مهم نظامی و امنیتی شان بیشتر از آن است که آنها متصور هستند و عوامل و مستشاران نظامی و انقلابی ما در دل نیروهای تکفیری نفوذ کرده اند. اما این حمله موشکی ایران آن هم توسط موشک میان برد ذوالفقار نشان دهنده قدرت بسیار بالای پدافند موشکی ما برای مقابله با عوامل تروریستی و حامیان آنها به ویژه رژیم اشغالگر قدس و رژیم سعودی است. اما نکته دیگر آن است که صهیونیست ها به عنوان دشمن درجه اول نظام اسلامی باید متوجه این موضوع باشند که وقتی موشک های برد میانی ما می تواند با دقت بسیار بالایی اهداف مورد نظر خود را از فاصله حدود 700 کیلومتری مورد اصابت قرار دهد و از طرفی موشک های ساخت جمهوری اسلامی ایران به ویژه موشک فجر در جنگ غزه به راحتی سپر موشکی پاتریوت رژیم صهیونیستی را بی اثر کند،  نشان دهنده اراده واقعی ملت ما برای مبارزه با تروریسم دولتی اسرائیل است.

اما نکته دیگر این حرکت جهادی سپاه پاسداران نشان دهنده این موضوع است که امروز ایران در مرحله ای از قدرت تاکتیکی و نظامی در جهان است که می تواند بدون هیچ گونه واهمه ای از مستکبرین جهانی و ملاحظات دیپلماتیک آنها، اهداف اصلی انقلاب خود را در هر جای جهان دنبال کند. اما در آخر باید ضمن قدردانی مجدد از این اقدام شجاعانه این موضوع را یادآور شد که اگر امروزه با این قدرت و صلابت اقتدار موشکی ما جهان را مبهوت خود کرده است، این اقتدار را مدیون خون شهدای گرانقدر به ویژه شهید حسن تهرانی مقدم هستیم و باشد که اقتدار ملی ما در جهان روز به روز بیشتر شود.

* دانشجوی رشته علوم سیاسی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top