تاریخ انتشار: شنبه 1396/04/03 - 12:17
کد خبر: 239038

مخالفت ولایتی با تعطیلی واحدهای دانشگاه آزاد

رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه توسعه کمی این دانشگاه مصلحت نیست، گفت: با تعطیل شدن واحدها به ویژه در مناطق دور و کمتر توسعه یافته نیز موافق نیستم.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه توسعه کمی این دانشگاه مصلحت نیست، گفت: با تعطیل شدن واحدها به ویژه در مناطق دور و کمتر توسعه یافته نیز موافق نیستم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از صدا و سیما، علی اکبر ولایتی با بیان اینکه از مهمترین بخش های کارآمد دانشگاهی، واحدهای مستقر در مناطق محروم است، گفت: تعطیل کردن واحد دانشگاهی در این مناطق مردم را مایوس می کند.

وی افزود:‌ اگر واحد دانشگاهی در منطقه ای دور ضررده باشد باید این ضرردهی از محل دیگری جبران شود و به همین علت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور به ده منطقه تقسیم خواهد شد تا مانند سنوات گذشته هر منطقه خودکفا باشد و واحد های ضررده و سودده در هر منطقه با هم همپوشانی داشته باشند.

رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد تغییرات در ترکیب رشته های دانشگاهی در دانشگاه آزاد را نیز ضروری عنوان کرد و گفت: رشته های کاردانی این دانشگاه به سوی علوم کاربردی و علوم تجربی سوق خواهد یافت تا بتوانیم متناسب با نیاز کشور تکنسین تربیت کنیم.

ولایتی خاطر نشان کرد: اگر مدارس سما و قسمت های کاردانی را به سمتی جهت دهیم که گروهی تکنسین و فوق دیپلم کارآمد تربیت شوند برای کشور کارآمدی خوب خواهند داشت.

وی عنوان کرد: راه اندازی مقطع متوسطه(دبیرستان) و جذب و تربیت استعدادها و آماده کردن آنها برای ورود به دانشگاه از دیگر برنامه های نوین دانشگاه است و با این اقدام زنجیره کامل تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم داشت.

رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد توجه به توسعه امور پژوهشی و جذب نخبگان را نیز از دیگر اولویت های این دانشگاه آزاد عنوان کرد و افزود: آقای موسی خانی به عنوان معاون جدید پژوهشی دانشگاه ماموریت دارد تا در مدت یک ماه برنامه جامعی را در خصوص جذب و حمایت از نخبگان ارائه کند تا دانشگاه در آن مسیر حرکت کند.

ولایتی ساماندهی برنامه های فرهنگی را از دیگر اولویت های این دانشگاه بیان کرد و گفت: برای پیشبرد امور فرهنگی از آقای کلانتری که دارای سوابق خوب در حوزه و دانشگاه است دعوت به همکاری کردیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top