تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/04/08 - 13:22
کد خبر: 239431

آخرین جزئیات آتش‌سوزی در خوابگاه دانشجویی کرمان

مدیرعامل آتش نشانی کرمان با اشاره به اینکه آتش‌سوزی در خوابگاه دانشجویی کرمان مهار شد گفت: رعایت نکردن اصول ایمنی در سیستم برق موجب آتش سوزی شده بود.

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیرعامل آتش نشانی کرمان با اشاره به اینکه آتش‌سوزی در خوابگاه دانشجویی کرمان مهار شد گفت: رعایت نکردن اصول ایمنی در سیستم برق موجب آتش سوزی شده بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، علی عسکری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع آتش‌سوزی روز گذشته در یکی از خوابگاه‌های دانشجویی شهر کرمان واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی اظهار داشت: پس از تماس تلفنی با سامانه 125 آتش‌نشانی، دو خودرو از دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام و حریق به وجود آمده که به علت فرسودگی در سیستم برق‌رسانی رخ داده بود اطفاء شد.

وی تصریح کرد: لازم است خوابگاه‌ها دانشگاهی اقدامات احتیاطی لازم را انجام و از سالم بودن سیستم برق‌رسانی اطمینان حاصل کنند تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.

مدیرعامل آتش نشانی کرمان از انجام 478 عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی خردادماه سال جاری در شهر کرمان خبر داد و گفت: این حوادث بیشتر به دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه از این تعداد عملیات 153 مورد حریق بوده است گفت: از این تعداد 59 مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، 24 مورد مربوط به وسایل نقلیه، 28 مورد مربوط به منازل مسکونی، 28 مورد مربوط به جنگل و درختان و 14 مورد هم در مراکز تجاری بوده است.

عسکری از انجام 34 مورد عملیات امداد و نجات در همین مدت زمان خبر داد و افزود: از این تعداد 64 مورد زنده‌گیری حیوانات خطرناک و آزاردهنده، 188 مورد زنده‌گیری مارهای سمی و غیرسمی، 32 مورد چیدن حلقه و قفل، 18 مورد آسانسور، 20 مورد امداد تصادف خودرویی و ... بوده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع این عملیات‌ها 82 نفر نجات یافتند اظهارداشت: در این عملیات‌ها 26 نفر مجروح شدند و دو نفر نیز فوت کردند.

مدیرعامل آتش نشانی کرمان تصریح کرد: در این مدت تعداد 450 نفر از شهروندان و دانش‌آموزان آموزش‌های آتش‌نشانی را توسط کارشناسان سازمان فرا گرفتند.

وی با اشاره به وقوع تصادف زنجیره‌ای شب گذشته در بلوار شاهد شهر کرمان، گفت: در این حادثه 4 نفر از سرنشینان خودروها مصدوم و یک نفر از مصدومان که داخل خودرو محبوس شده بود به کمک آتش‌نشانان از خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top