تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/04/13 - 15:51
کد خبر: 239934

تکمیل ظرفیت ثبت‌نام کاروان‌های حج

سرپرست حجاج ایرانی از تکمیل شدن ظرفیت ثبت نام در کاروان‌های حج خبر داد و تصریح کرد: بر اساس تصمیم نظام، کارهای حج ۹۶ با قوت دنبال خواهد شد.

خبرنامه دانشجویان ایران:  سرپرست حجاج ایرانی از تکمیل شدن ظرفیت ثبت نام در کاروان‌های حج خبر داد و تصریح کرد: بر اساس تصمیم نظام، کارهای حج ۹۶ با قوت دنبال خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر برگزار شد، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به آمادگی تمامی بخش‌ها برای برگزاری حج امسال تأکید کرد: با وجودی که ظرفیت کاروان‌های حج تکمیل شده است و حتی گروهی هم به عنوان رزرو ثبت نام کرده‌اند ولی متأسفانه عده‌ای دنبال تحریک و فضاسازی علیه حج هستند.

سرپرست حجاج ایرانی موجی را که در داخل کشور علیه فریضه حج راه انداخته شده است بسیار خطرناک توصیف کرد و با اشاره به اینکه دیروز در دیداری دو ساعته با تعدادی از خانواده‌های شهدای منا مطالبات آن‌ها مطرح و توضیحات لازم ارائه شد، گفت: در روزهای اخیر عده‌ای فضای تلخی علیه حج و سازمان حج و زیارت بوجود آورده و برخی رسانه‌ها در آستانه برگزاری حج به دنبال فضاسازی علیه این فریضه بزرگ و تاثیرگزار دینی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر خاطرنشان کرد: براساس تصمیم نظام، کارهای حج ۹۶ طبق روال عادی با قوت دنبال خواهد شد.

وی افزود: تفاهم نامه امضا شده با وزارت حج عربستان، همچنان با قوت در حال پیگیری است و مجموعه نظام باید پشتیبان تصمیم اتخاذ شده باشند تا این فضای منفی شکسته و جلوی تبلیغات علیه فریضه حج گرفته شود.

در ادامه این جلسه آقایان نصراله فرهمند سرپرست معاونت حج و عمره سازمان حج و دکتر سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعت هلال احمر از اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های هواپیمایی، اسکان، تغذیه، تدارکات، حمل و نقل درون شهری و امور پزشکی و درمانی گزارشی ارائه و تأکید کردند: که امور اجرایی هر بخش با روال طبیعی جلو رفته است.

دکتر مرعشی اضافه کرد: تمامی پزشکان مرد و زن برای خدمات رسانی به ضیوف‌الرحمان تأمین و داروهای مورد نیاز زائران بسته‌بندی شده و قرار است به عربستان منتقل شود.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر بر لزوم تقویت هر چه بیشتر فضای صمیمانه موجود میان بعثه و سازمان حج تأکید کرد و خواستار برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر هفته حج شد.

حجت الاسلام و المسلمین مظلومی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری نیز در پایان این جلسه از آماده شدن بسته‌های فرهنگی زائران حج ۹۶ خبر داد و نماینده ولی فقیه تأکید کرد که هر چه سریعتر این بسته‌ها به کاروان‌ها تحویل و میان زائران توزیع شود تا بتوانند قبل از سفر از آن‌ها استفاده کنند.
 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
این کنسروهای رب و تن ماهی را مصرف نکنید
خبر خوب یک وزیر برای کارمندان دولت
عضو شورای راهبردی هوش مصنوعی منصوب شد
پاسخ مدیر اینتر به هجمه‌ها بابت جذب رایگان طارمی
صحبت‌های تند درویش درباره سپاهان
استقلال، استقلال می‌ماند
فرصت کنکوری‌ها برای ویرایش ترمیم نمرات از ۲۱ اردیبهشت
بسیاری از کشورها خواستار ارتباط با ایران شده‌اند
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز
دستور رئیسی برای حل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری
تأثیری که بی‌حجابی در بدعاقبتی دارد
برنامه ویژه کمیته انضباطی برای ساماندهی سکوهای ورزشگاه‌ها
دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب +عکس
کلاهبرداری ۸ میلیاردی با لینک جعلی کالابرگ الکترونیک
مرتضوی: حداقل دستمزد کارگران تغییر نمی‌کند
لیتوانی: طرحی برای اعزام سربازانمان به اوکراین داریم
روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت تسریع شد
دستگیری کلاهبردار مدعی نفوذ در سفارتخانه‌‌ها
فرار ۳۰۰ هزار نظامی اوکراینی از جنگ با روسیه
امیدوارکننده ترین آیه قرآن کریم +فیلم
عرضه روایت مستند کودکی حاج قاسم در نمایشگاه کتاب
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top