تاریخ انتشار: شنبه 1396/04/24 - 08:17
کد خبر: 240888

بلفاروپلاستی با روشی نوین

بلفاروپلاستی ایمن برای جراحی است که به احیا و تجدید جوانی کمک می کند. بلفارویسلاتی پوست اضافه و چربی های اطراف پلک را از بین می برد. این روش از رایج ترین روش های جوان سازی محسوب می شود. این نوع جراحی روشی مناسب برای جوان سازی صورت هم برای زنان و هم برای مردان است زیرا امروزه زنان و مردان همگی به این مساله اهمیت می دهند که صورتی زیبا و جوان داشته باشند.

خبرنامه دانشجویان ایران: بلفاروپلاستی ایمن برای جراحی  است که به احیا و تجدید جوانی کمک می کند. بلفارویسلاتی پوست اضافه و چربی های اطراف پلک را از بین می برد. این روش از رایج ترین روش های جوان سازی محسوب می شود. این نوع جراحی روشی مناسب برای جوان سازی صورت هم برای زنان و هم برای مردان است زیرا امروزه زنان و مردان همگی به این مساله اهمیت می دهند که صورتی زیبا و جوان داشته باشند.

جالب است بدانید بلفاروپلاستی تنها بر روی چشم تمرکز ندارد و هم زمان افتادگی ابرو را هم ترمیم می کند و این تمرکز این بر روی تمام صورت باعث می شود نتیجه بهتری از این نوع عمل جوان سازی به دست بیاید.

اگر چه هنوز بسیاری از مردم که می خواهند به جوان سازی پوست خود بپردازند و از عمل جراحی می ترسند یا آمادگی آن را ندارند از روش های دیگر که بدون عمل جراحی است مانند بوتاکس استفاده می کنند اما باید بدانند این روش بسیار موثر تر و همچنین بسیار ساده  است و سال هاست در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. البته به افرادی که از جراحی می ترسند و یا به هر دلیل دیگری  نمی خواهند زیر تیغ جراحی قرار گیرند باید مژده داد که در بلفاروپلاستی با روشی نوین  می توانند بدون عمل جراحی مشکل افتادگی پلک خود را حل کنند. این روش نوین طرفداران بلفاروپلاستی را زیاد تر از قبل کرده است.

بلفاروپلاستی بدون جراحی یک روش نوین، کاملا جدید و بروز اروپایی است که در این نوش برش داده نمی شود و به جای برش از روش پلاسما و با کمک دستگاه پلاسماجت استفاده می کنند. در این روش نیازی به بی هوشی نیست بلکه از کرم بی حسی استفاده می شود. به این روش  بلفاروپلاستی دینامیک هم گفته می شود و این نام گذاری به این دلیل است که پزشک  این فرصت را دارد تا از بیمار خود بخواهد در حین عمل چشمانش را باز و بسته کند و عمل بدون هیچ نقصی انجام شود و بیمار هم می تواند در هنگام عمل نظرش را بگوید. کرم بی حسی باید تا 30 دقیقه روی پوست بیمار قرار بگیرد ولی هر جلسه درمانی بیشتر از 15 تا 20 دقیقه طول نخواهد کشید. معمولا مشکل بیمار  با این روش در سه جلسه حل خواهد شد و بین هر جلسه باید یک ماه فاصله بیافتد.نکته ای که شاید برای خیلی از مردم مهم باشد این است که این روش نوین نسبت به روش قدیمی هیچگونه خونریزی ندارد و فقط از پلاسما جت گرم که دستگاه جدید و محبوبی در میان تجهیزات پزشکی زیبایی است استفاده می شود

.این روش برای کسانی مناسب است که از بی هوشی و بی حسی می ترسند، افتادگی پکلشان کم و جزئی است و فقط می خواهند آن را ترمیم کنند، افرای که یکی از پلک هایشان افتادگی دارد و ممکن است اگر جراحی کنند عدم تقارن در صورتشان به وجود بیاید، افرادی که از داروهایی مثل وارفارین استفاده می کنند، افرادی که نمی توانند یک هفته بخیه را تحمل کنند و افرادی که فقط قصدشان ایجاد تقارن بین دو پبک است. به طورکلی این روش بسیار ایمن تر از روش بلفاروپلاستی است زیرا هیچ تیغ و برشی در آن وجود ندارد، بسیار جدید تر از دیگر روش هاست و توانسته در این مدت کم محبوبیت پیدا کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با الگوی جدیدی با دشمن روبرو خواهیم شد
فیلم/ انفجار و آتش سوزی یک موتور برقی در بیروت
فیلم/ انفجار گوشی‌ها در یک مغازه موبایل فروشی در لبنان
۳ شهید و بیش از ۲۰ زخمی در انفجارهای جدید لبنان
عکس/ آیفون منفجر شده در بیروت
تصویری از انفجار دستگاه حضور و غیاب!
آتش بازی سردار آزمون و سعید عزت اللهی در آسیا
چه کسانی باید واکسن آنفلونزا بزنند؟
مشهد میزبان بازی‌ آسیایی پرسپولیس شد
ستاره‌ی ملی پوش پرسپولیس غایب قطعی دربی
ببینید | ابراز همدردی مردم تهران با مردم لبنان بعد از حادثه تروریستی
دور جدید انفجارها در لبنان؛ پنل‌های خورشیدی منفجر شدند!
عکس | تصویری از وضعیت فاجعه‌بار یک خودروی سواری پس از انفجار امروز در لبنان
اولین پیام سفیر ایران پس از جراحت در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی
چند نفر دیگر کشته شوند که حکام عرب ارتباط با اسرائیل را قطع کنند؟!
وجه مشترک بی‌سیم‌ها و پیجرهای منفجره افشا شد!
حزب‌الله سرزمین‌های اشغالی را به آتش کشید
ادامه انفجارها در لبنان؛ اینبار بی‌سیم‌ها منفجر شدند!
خبر خوش برای مستاجران
قصد ایران برای برگزاری نشست ۴جانبه با چین، پاکستان و روسیه
ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top