تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/04/28 - 13:31
کد خبر: 241316

ستایش، آتنا و کیمیا؛ قربانی چه شدند؟

چرا هیچ قانونی آن گونه که باید از آتناها، کیمیاها و ستایش‌ها حمایت نمی‌کند؟ آیا واقعاً خلاء قانونی زمینه بروز چنین حوادثی را فراهم کرده یا اینکه دلایل دیگری مطرح است که چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

خبرنامه دانشجویان ایران: چرا هیچ قانونی آن گونه که باید از آتناها، کیمیاها و ستایش‌ها حمایت نمی‌کند؟ آیا واقعاً خلاء قانونی زمینه بروز چنین حوادثی را فراهم کرده یا اینکه دلایل دیگری مطرح است که چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، اوایل تیرماه سال جاری بود که خبر گم شدن دختر بچه‌ای پارس آبادی به نام آتنا در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

خبری که در آن احتمال ربوده شدن و یا قتل این دختر خردسال پیش بینی می‌شد، تا جایی که فرماندار پارس آباد مغان در روز 17 تیرماه با اشاره به اینکه 100 درصد پرونده‌های جنایی و قتل در استان منجر به کشف شده، اظهار داشت: امیدواریم این پرونده نیز در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه رسیده و این دختر بچه عزیز صحیح و سالم به آغوش خانواده‌اش باز گردد.

دو روز پس از این اظهارنظر یعنی در تاریخ 19 تیرماه دادستان پارس آباد از کشف جسد آتنا اصلانی توسط پلیس تخصصی آگاهی خبر داد و گفت: جسد این کودک 7 ساله ساعاتی پیش از پارکینگ منزل مظنونی که دستگیر و بازداشت شده بود، کشف شد.

با پیدا شدن جسد آتنا کوچولو و انتقال آن به پزشکی قانونی،مظنون اصلی پرونده که مردی 40 ساله و دارای 5 سابقه کیفری ازجمله کودک‌ربایی، تجاوز به‌عنف و اعمال منافی عفت بوده، به قتل آتنا اعتراف کرد.

هنوز داغ آتنای پارس آبادی سرد نشده که خبر آزار و اذیت جنسی دخترکی هفت ساله در استان البرز سرزبان ها افتاده. دختری به نام کیمیا که از طرف ناپدری مورد تجاوز قرار گرفت تا این روزها روی تخت بیمارستان روزگار بگذراند.

اما سوال اینجاست که چرا هیچ قانونی آن گونه که باید از آتناها، کیمیاها و ستایش‌ها حمایت نمی‌کند؟ آیا واقعاً خلاء قانونی زمینه بروز چنین حوادثی را فراهم کرده یا اینکه دلایل دیگری مطرح است که چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

اصلا چه عواملی باعث روی آوردن یک مرد برای انجام اعمال منافی عفت با یک کودک می‌شود؟ آیا آسیب‌شناسی و بررسی ریشه‌ای این گونه حوادث می‌تواند مانع از تکرار چنین اتفاقاتی شود؟

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
1396/04/28 - 13:56

چرا متوجه نیستید که سیل را باید از سرچشمه مهار کرد؟ وقتی اجازه دادید زنان بی حجاب در جامعه بگردند تا مردان هر روز چشمشان به مورد تازه ای بیفتد و از همسر خود سرد شوند و راه تعدد زوجات را هم بستید البته که عقده ایجاد می شود واین غقده خود را روزی به صورت افسردگی یا اعتیاد یا تجاوز نشان خواهد داد.
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top