تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/05/03 - 11:23
کد خبر: 241770

واکنش جنبش عدالتخواه دانشجویی به سکوت در برابر هتک حرمت مسجدالاقصی

سکوت ائمه جماعات سراسر کشور؛ سکوت صدا وسیما؛سکوت حوزه های علمیه؛ با این لال ها چه بگوییم؟

خبرنامه دانشجویان ایران: ما سالهاست از دولت فخیمه کدخداپرست غربگرا ناامید شده ایم و هیچ چشم امیدی به وزارت خارجه منفعلی که رفتار خود را با رضایت چشم آبی های اروپایی و آمریکایی تنظیم می کند نداریم.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، جنبش عدالتخواه دانشجویی در واکنش به سکوت مسئولان دستگاه های مختلف کشور نسبت به  هتک حرمت مسحد الاقصی توسط رژیم نامشروع صهیونیستی طی بیانیه ای  اعلام موضع کرد .

در این بیانیه ضمن تاسف از این حادثه دردناک آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز این است که گوشهایی که باید به مسائل، به مشکلات مسلمین گوش بدهند کر شده‌اند و زبانهایی که باید برای مصالح مسلمین به کار بیفتند لال شده‌اند. و چشمهایی که باید مصیبتهایی که بر مسلمین وارد می‌شود ملاحظه کنند کور شده‌اند. ما با این لالها و کرها و کورها چه بگوییم؟ ( حضرت امام (ره) )

شک نداریم که از رمان های اساسی انقلاب اسلامی ایران ، دفاع از مستضعفین عالم که در راس آن فلسطین و آرمان آزاد سازی قدس و همچنین مبارزه با مستکبران با محوریت نابودی اسرائیل بوده و هست، اما تا کنون آنچه  که از سوی مسئولین نظام شاهد بوده ایم، امری خلاف مسیر تحقق این آرمان هاست.

بیش از ده روز از هتک حرمت مسجدالاقصی و شهادت چهارنفر از صاحبان اصلی قدس و زخمی شدن بیش از 400نفر در صحن قدس می گذرد و حتی در کشورهایی که دارای لابی های صهیونیستی هستند، در برابر این هتک حرمت و جسارت به قدس موضع جدی و اصولی گرفتند اما از سوی دیگر جمهوری اسلامی ایران که خود را سردمدار مبارزه با رژیم صیهونیستی می داند در برابر این جنایات هیچ واکنشی نشان نداده و متاسفانه شاهد موضع گیری ساده نیز از سوی مسئولین نظام نبوده ایم.

ما سالهاست از دولت فخیمه کدخداپرست غربگرا ناامید شده ایم و هیچ چشم امیدی به وزارت خارجه منفعلی که رفتار خود را با رضایت چشم آبی های اروپایی و آمریکایی تنظیم می کند نداریم.

اما صداوسیما، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت(ع)، مجمع جهانی تقریب، مجمع جهانی بیداری اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مراجع عظام تقلید، جامعه مدرسین حوزه عملیه قم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه ائمه نماز جمعه سراسر کشور شما نیز در در برابر این اتفاق سهمگین مسئول هستید و سکوت شما نه تنها یاس و ناامیدی مستضعفان در عالم را در پی دارد بلکه موجبات اقدامات وقیحانه تر رژیم غاصب قدس را فراهم خواهد کرد.

چرا منتظر نشسته اید تا رهبر معظم انقلاب لب به سخن بگشایند و شما شروع به تکرار همان صحبت ها کنید و تمام خیابان ها و ادارات را پر از بنر های صحبت های ایشان کنید تا این حرکت را فعالیتی تلقی کنید در برابر این فرمایشات. هرچند این سکوت ها و انفعال ها نشان دیگری بر اختلال دستگاه های عریض و طویل بی خاصیت حضرات دارد. ای کسانی که خود را سردمدار انقلاب اسلامی و حامی مستضعفین عالم می نامید چرا در برابر این جنایات سکوت می کنید و اجازه می دهید که کشور های غاصب ظلم خود را هر چه بیشتر آشکار تر بر سر مردم مظلوم فلسطین فرو بریزند؟ آیا آرمان آزادی قدس و فلسطین فراموش شده است؟

در انتهای این بیانیه تاکید شد : این کوتاهی و سکوت شما ودستگاه های زیر مجموعه شما با ادعای انقلابی گری، موجد جنایات بسیار شدیدتری از سوی رژیم صهیونیستی خواهد بود و باید در برابر ملت انقلاب ایران و مستضعفان عالم پاسخگوی این بی تفاوتی باشید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top