تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/05/29 - 20:42
کد خبر: 243726

هزینه ارتودنسی سرمایه گذاری طلایی روی سلامت و زیبایی دندان

بسیاری از پزشکان با در نظر گرفتن شیوه‌های پرداخت منعطف سعی می کنند روند ساده‌ای را برای پرداخت هزینه ارتودنسی در نظر بگیرند. رویکردهای مختلف درمان مانند ارتودنسی شفاف یا ارتودنسی نامرئی مشابه با ارتودنسی ثابت تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

خبرنامه دانشجویان ایران: هزینه ارتودنسی دندان همواره یکی از دغدغه‌های مهم بسیاری از مراجعین به خدمات ارتودنسی می‌باشد. بهترین روش برای برآورد هزینه ارتودنسی برگزاری یک جلسه معاینه تشخیص با متخصص ارتودنسی برای دریافت مشاوره و بررسی مشکلات دندان و معرفی رویکرد درمانی مناسب است. در این جلسه می‌توانید در مورد گزینه‌های پرداخت، نوع طرح‌های بیمه برای ارتودنسی دندان، طرح اقساطی پرداخت و سایر موارد با متخصص ارتودنسی مشورت نمایید تا بتوانید بدون دغدغه در مورد هزینه ارتودنسی روند درمان خود را آغاز نمایید.

بسیاری از پزشکان با در نظر گرفتن شیوه‌های پرداخت منعطف سعی می کنند روند ساده‌ای را برای پرداخت هزینه ارتودنسی در نظر بگیرند. رویکردهای مختلف درمان مانند ارتودنسی شفاف یا ارتودنسی نامرئی مشابه با ارتودنسی ثابت تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

نوع ارتودنسی، میزان استفاده از مواد و ابزارهای مورد استفاده واقع شده در ارتودنسی بسته به شدت ناهنجاری بر روی هزینه ارتودنسی تاثیرگذار هستند. به طور مثال در ارتودنسی شفاف یا ارتودنسی نامرئی هزینه ارتودنسی می‌تواند با افزایش پلاک‌های متحرک در طول درمان در بلند مدت و در مقایسه با ارتودنسی ثابت بیشتر شود. بعلاوه اگر پیش از ارتودنسی کشیدن دندان یا جراحی لازم باشد، هزینه این اقدامات مجزا از هزینه ارتودنسی است.

حتی در این بین هزینه ارتودنسی نامرئی به دلیل هزینه‌های آزمایشگاهی، شدت ناهنجاری، طول دوره درمان بنا به تشخیص بهترین متخصص ارتودنسی بالاتر از سایر رویکردهای درمانی ارتودنسی است زیرا پلاک‌ها وارداتی هستند و همین امر هزینه را افزایش می‌دهد. اما اگر می‌خواهید دندان‌هایی سالم و زیبا داشته باشید، انجام هزینه ارتودنسی یک سرمایه‌گذاری صحیح و اصولی است که ارزشش را دارد.

برای ناهنجاری‌های فک مانند عدم تناسب دندان و فک، رشد بی رویه فک بالا یا پایین و اصلاحات فکی هزینه ارتودنسی بالاتر خواهد بود. از دگر سو، میزان تخصص و مهارت متخصص ارتودنسی نیز از عوامل تاثیرگذار بر هزینه است. بهترین متخصص ارتودنسی دندان دارای بورد تخصصی که دوره‌های تخصصی و حرفه ای ارتودنسی را گذرانده، خیال شما را بابت کیفیت سطح خدمات درمان تضمین می‌نماید و از اینرو دستمزد بیشتری هم خواهد داشت.

ترجیحات بیمار نیز می‌تواند بر روی هزینه ارتودنسی تأثیر گذار باشد. فرض کنید یک فرد متقاضی مرتب‌سازی دندان است در حالیکه فردی دیگر هدفش از ارتودنسی بهینه‌سازی و تغییر فرم صورت می‌باشد. هزینه ارتودنسی این دو بیمار با توجه به متغیر بودن انتظارات و ترجیحات‌شان با هم تفاوت دارد. بعلاوه سن و جنسیت بیمار، اسکلت صورت، وضعیت فک بالا و پایین نیز باید در انتخاب نوع درمان لحاظ نمود که بر روی هزینه ارتودنسی نیز اثر خواهند گذاشت. در هر صورت بسته به وضعیت ناهنجاری‌های دندان و فک بیمار و تشخیص متخصص ارتودنسی هزینه ارتودنسی، متغیر است.

خانم دکتر قدیریان با اتکاء به دانش تخصصی و به روز خود، با برخورداری از تحصیلات عالی دانشگاهی در زمینه ارتودنسی دندان دوره های حرفه‌ای و تخصصی در این زمینه را نیز گذرانده است و با مشارکت در طرح‌های پژوهشی و فعالیت‌های علمی متعدد، تکنیک‌های درمانی خود را همیشه به روز و منطبق با آخرین دستاوردهای ارتودنسی به روز‌رسانی می‌نمایند.

شما می‌توانید با مراجعه به خانم دکتر قدیریان بهترین متخصص ارتودنسی از مشاوره‌های تخصصی و دقیق ایشان برای بررسی و تخمین هزینه ارتودنسی دندان مشاوره دریافت نمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top