تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/07/02 - 11:37
کد خبر: 246271

واکنش جامعه اسلامی دانشجویان به برخورد با کارگران آذرآب

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای از دادستان عمومی و انقلاب اراک خواست تا با ورود قاطعانه به ماجرای آذرآب برای بازگرداندن حقوق کارگران این شرکت تلاش کرده و خاطیان و مسببان برخورد با آنها را مجازات کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور در خصوص مشکلات کارگران شرکت آذراب طی نامه‌ای به دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک تاکید کرد: این اتحادیه به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور امیدوار است با ورود قاطعانه جنابعالی از جایگاه مدعی العموم و رسیدگی هرچه سریع تر موضوع در قوه قضائیه، نه تنها حقوق از دست رفته کارگران بازگردانده شود بلکه با مجازات خاطیان و مسببان امر از وقوع مجدد چنین حوادثی جلوگیری به عمل آید.

در ابتدای این نامه آمده است: همانگونه که مستحضر هستید چندی پیش کارگران شرکت آذراب در اعتراض به عدم پرداخت دیونشان از جانب این شرکت، دست به تجمع مسالمت آمیز زدند و با برخورد سخت نیروهای امنیتی رو به رو شدند. از آن جا که چندی پیش مقام معظم رهبری در دیدار با ریاست و سایر مسئولین عالی قوه قضائیه به این نکته خاطرنشان کردند که قوه‌ قضائیه باید پرچمدار حمایت از حقوق عمومی و آزادی‌های مشروع مردم شود، این گونه برخوردها سبب بدبینی و نا امیدی اقشار ضعیف جامعه از تحقق عدالت در جمهوری اسلامی می‌گردد، و این در تضاد کامل با آرمان والای انقلاب اسلامی، که بازگرداندن حقوق مستضعفان به ایشان بوده و هست، است.

در ادامه آمده است: جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور امیدوار است با ورود قاطعانه جنابعالی از جایگاه مدعی العموم و رسیدگی هرچه سریع تر موضوع در قوه قضائیه، نه تنها حقوق از دست رفته کارگران بازگردانده شود بلکه با مجازات خاطیان و مسببان امر از وقوع مجدد چنین حوادثی جلوگیری به عمل آید.

در پایان تاکید شد: شایسته است همانگونه که در مراسم تحلیفتان سوگند یاد کردید، در این راه از هیچ فعلی، مضایقه ننموده و تا احقاق حقوق مظلومین این حادثه، از پای ننشینید. دانشجویان و همه ملت عزیز ایران منتظر ورود قاطع دستگاه قضا خواهند بود و مسلما از تحقق عدالت پشتیبانی خواهند کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top