تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/07/10 - 15:52
کد خبر: 246844

رونمایی از ١٢ کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس

از ١٢ عنوان کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان رونمایی شد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، این اداره کل به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، از ١٢ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس که در زنجان به چاپ رسیده، رونمایی کرد.

در حاشیه مراسم شب شعر "مردان بی‌ادعا" که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، ضمن رونمایی از این کتاب‌ها، از نویسندگان آنها نیز تجلیل به عمل آمد.

در لیست کتاب‌های رونمایی شده، کتاب "مردانه تا آخر" شرح زندگی شهید حسن باقری نوشته اصغر جاهدی و مجید بابایی، کتاب‌های "نسیم شهادت"، " پرواز از بلندای سورکوه"، "بی‌قرار وصل"، " شیخ اصغر"، "وداع آخر" و "یادگار ایام و ..." نوشته پرویز بهرامی از شهرستان ابهر، کتاب " بمان و زندگی کن" شرح زندگی پاسدار شهید مدافع حرم داود مرادخانی، نوشته سمیرا احمدی، کتاب "کمپ هشت" نوشته سید مهدی موسوی بابایی، کتاب "انتهای بن‌بست دوم" زندگی‌نامه مادر غواص شهید عباس منتجبی، نوشته مهسا سیفی، کتاب "پرواز اباذر" زندگی‌نامه شهید اباذر فیروزی نوشته هدی صادقی از شهرستان خرمدره و کتاب "روزهای خاردار" روایت خاطرات دکتر میانداری آزاده نوشته فاطمه شکوری قرار داشت که در کنار تجلیل از مولفین این کتاب‌ها از سیدشمس‌الدین موسوی، مدیر انتشارات غواص نیز تقدیر به عمل آمد.

مراسم شب شعر "مردان بی‌ادعا" به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد

مراسم شب شعر "مردان بی‌ادعا" به مناسبت عصر روز پنج‌شنبه، ششم مهرماه هفته دفاع مقدس به میزبانی فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار شده که بخش ویژه آن  نیز، به شب شعر عاشورا اختصاص داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در این مراسم با اشاره به فلسفه قیام امام حسین(ع) در کربلا، اظهار داشت: دعوت به امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین پیام‌های عاشورا بود که آن حضرت با نثار جان خویش و اهل بیتش به این مهم عمل کرد.

ناصر مقدم  با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس، اعلام کرد: تقدم منافع جمعی بر منافع فردی، مهمترین ویژگی آن ایام بود که رزمندگان بدون توجه به منافع شخصی خود، رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های بسیاری را به منصه ظهور رساندند و لازم است این امر در عصر کنونی نیز مورد تاکید قرار گیرد.

در این مراسم که با حضور مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و با همکاری انجمن ادبی فریاد برگزار شد، تعدادی از شاعران از جمله رضا قاسمپور، الیاس نظری، حسین طاهری، سیدضیاء موسوی، اسمخانی، زهره هوشیار و خانم محمدی به شعرخوانی در دو موضوع عاشورا و دفاع مقدس پرداختند و در پایان مراسم نیز از این شاعران تجلیل شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top