تاریخ انتشار: 20 مهر 1388 - 00:00:00
کد خبر: 2483

مشکل امیرکبیری ها حل شد

بختیاری با اشاره به اینکه در چهارشنبه هفته گذشته مسئولان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به منظور اسکان دانشجویان فاقد خوابگاه این دانشگاه با دو خوابگاه قرار داد بستند، خاطرنشان کرد: این دو خوابگاه مشکلات دانشجویان این دانشگاه در خصوص نبود خوابگاه را به طور کامل برطرف می‌کند و اکنون در حال آماده‌سازی این خوابگاه‌ها برای اسکان دانشجویان هستیم.

خبرنامه دانشجویان ایران: پس از یک ماه سرگردانی 250 نفر از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر و اسکان 150 نفر از آنان در مسجد این دانشگاه، این دانشجویان به زودی صاحب خوابگاه می‌شوند.

زهرا بختیاری مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیر کبیربه گفته«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل ازفارس، در خصوص مشکل خوابگاه 250 نفر از دانشجویان این دانشگاه، اظهار داشت: با توجه به افزایش ظرفیت این دانشگاه در سال تحصیلی جدید مشکلاتی در خصوص خوابگاه‌ها برای دانشجویان پیش آمد، اما از شروع سال تحصیلی جدید مسئولان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به صورت جدی به دنبال فراهم کردن یک خوابگاه مناسب برای دانشجویان این دانشگاه بودند.

بختیاری با اشاره به اینکه در چهارشنبه هفته گذشته مسئولان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به منظور اسکان دانشجویان فاقد خوابگاه این دانشگاه با دو خوابگاه قرار داد بستند، خاطرنشان کرد: این دو خوابگاه مشکلات دانشجویان این دانشگاه در خصوص نبود خوابگاه را به طور کامل برطرف می‌کند و اکنون در حال آماده‌سازی این خوابگاه‌ها برای اسکان دانشجویان هستیم.

دیر روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه پس از طی مراحل آماده‌سازی، دو خوابگاه در نظر گرفته شده برای دانشجویان این دانشگاه به صورت مداوم در اختیار دانشجویان دانشگاه امیرکبیر قرار می‌گیرد، گفت: دانشجویان با مسئولان این دانشگاه نشست‌هایی را برگزار کرده و طی آن مسائل مربوط به پیگیری این دو خوابگاه به استحضار دانشجویان رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه حل کردن مشکل خوابگاه دانشجویان جزو دغدغه‌های مسئولان دانشگاه امیرکبیر بشمار می‌رود، خاطر نشان کرد: در اولین فرصت ممکن جابجایی دانشجویان به خوابگاه‌های در نظر گرفته شده انجام می‌شود.

بختیاری با بیان اینکه اکنون 250 نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر مشکل خوابگاه دارند، تصریح کرد: با ظرفیتی که در این خوابگاه‌های جدید ایجاد شده است، قطعا مشکل خوابگاه دانشجویان این دانشگاه حل خواهد شد.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با یادآوری این که رهایی به عنوان رئیس‌دانشگاه امیرکبیر به صورت جدی مشکل خوابگاه دانشجویان را پیگیری می‌کند، اظهار داشت: در اولین فرصت خوابگاه‌ها را برای اسکان دانشجویان آماده کرده و در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

مرتبط:
«در به در»به دنبال سوءاستفاده از عده‌ای«فعلاً در به در»


 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top