تاریخ انتشار: شنبه 1396/07/29 - 14:28
کد خبر: 248377

مشکل باتری آیفون 8 اپل ادامه دارد +عکس

ظاهرا مشکلات باتری آیفون 8 اپل جدی‌تر از آن هستند که فکر می‌کردیم! طبق تازه‌ترین گزارش به دست آمده، باتری یک آیفون 8 دیگر در حین شارژ متورم شده و پنل پشت گوشی را کاملا دچار شکستگی و ترک کرده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: ظاهرا مشکلات باتری آیفون 8 اپل جدی‌تر از آن هستند که فکر می‌کردیم! طبق تازه‌ترین گزارش به دست آمده، باتری یک آیفون 8 دیگر در حین شارژ متورم شده و پنل پشت گوشی را کاملا دچار شکستگی و ترک کرده است.

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اپل به تازگی معرفی شده‌اند و عرضه آن‌ها هم در بسیاری از بازارهای جهانی آغاز شده است. از زمان عرضه این دو محصول گزارش‌های زیادی در مورد انفجار باتری آن‌ها منتشر شده است.حال گزارش مشابه و جدیدی در این راستا به دست آمده است!

طبق گزارش‌های به دست آمده، باتری یک دستگاه آیفون 8 در کشور چین بدون دلیل دچار تورم شده و این تورم به قدری زیاد بوده که منجر به ترک خوردن و شکستن پنل پشت آیفون شده است. صاحب این آیفون 8 خانمی به نام شیائومین است. وی اشاره کرده که آیفون 8 او در حال شارژ بوده و هیچ مشکلی نداشته، اما ناگهان صدای ترک خوردن شیشه پنل پشت دستگاه وی را از بروز مشکلی باخبر کرده است.

خانم شیائومین اشاره می‌کند که بعد از دیدن متورم شدن بدنه آیفون 8 ترسیده بود و زمانی که دود از بدنه گوشی خارج شد ترس وی هم بیشتر گردید و اولین فکری که به ذهن او رسید این بود که بر روی آیفونش آب بریزد! اگرچه این کار به هیچ وجه درست نیست اما خانم شیائومین آن را انجام داد و به شکل معجزه‌آسایی از انفجار باتری گوشی خود جلوگیری کرد. این شهروند چینی عکس‌هایی را از گوشی آیفون 8 خود گرفته و آن‌ها را برای اپل ارسال کرده است.

خانم شیائومین امیدوار است تا اپل در قبال این عکس‌ها و اتفاق رخ داده شده از خود عکس‌العمل نشان دهد و پاسخگوی مسئله باشد. با این حال اپل هنوز در قبال این موضوع از خود عکس‌العملی نشان نداده و سکوت اختیار کرده است. این اولین یا دومین باری نیست که باتری آیفون 8 دچار مشکلات این چنینی شده و گزارش‌هایی در مورد آن منتشر می‌شود. کاربران زیادی هم از بروز مشکلاتی مثل متورم شدن بی دلیل باتری و ایجاد برآمدگی در بدنه آیفون 8 و 8 پلاس خبر داده‌اند. نظر شما در مورد این مسئله چگونه است؟

منبع: ای‌تکنیکس

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top