تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/08/09 - 10:18
کد خبر: 249132

آغاز مراسم معارفه وزیر جدید علوم

آیین معارفه دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و تجلیل و تکریم وزیر و سرپرست پیشین این وزارتخانه، لحظاتی پیش با حضور دکتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری آغاز شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این آیین که با حضور تعدادی از وزیران و اعضای کابینه دولت دوازدهم، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی از روسای دانشگاه‌های کشور در محل وزارت علوم در حال برگزاری است، قرار است دکتر جهانگیری پس از ایراد سخنان خود، حکم انتصاب وزیر علوم از سوی دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران را به دکتر غلامی اهدا کند.

در بخش پایانی این مراسم نیز از خدمات ارزشمند دکتر فرهادی و دکتر هاشمی، وزیر و سرپرست پیشین وزارت علوم با اهدای هدایا و لوح تقدیر توسط دکتر جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری تجلیل و قدردانی خواهد شد.

روز گذشته نیز آئین استقبال از دکتر غلامی با حضور گسترده و پرشور معاونان، مدیران و کارکنان وزارت علوم در محل این وزارتخانه برگزار شد.

دکتر غلامی روز یکشنبه با کسب ۱۸۰ رای موافق نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت دوازدهم از مجلس رای اعتماد گرفت و پس از آن، دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری نیز با استناد به اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، وی را رسماً به این سمت منصوب کرد.

دکترمنصور غلامی متولد سال ۱۳۳۲ در شهر همدان است و پیش از این ریاست دانشگاه بوعلی سینای همدان را بر عهده داشته است.

وی تا کنون علاوه بر نگارش بیش از ۶۰ عنوان مقاله در مجلات علمی- پژوهشی داخلی و خارجی، راهنمایی بیش از ۴۰ پایان نامه را به عهده داشته است.

وزیر علوم همچنین افزون بر کارهای علمی، مسئولیت‌های اجرایی متنوعی از جمله ریاست دانشگاه بوعلی سینا را در ۳ دوره و به مدت ۱۲ سال در کارنامه خود دارد.

شناخت کامل دکتر غلامی از حوزه گسترده آموزش عالی و داشتن تجارب مدیریتی موفق از گروه اموزشی، دانشکده، دانشگاه، مسئولیت کمیسیون های دایمی هیات های امناء، انتساب ایشان به خانواده ای خوشنام، متدین، همراه با پیشینه ارزنده در فعالیت های فرهنگی و سیاسی در بنیاد امور مهاجرین جنگ تحمیلی، فعالیت در جهاد سازندگی، جهاد دانشگاهی و عضویت در انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه های کشور، می تواند به عنوان سرمایه ای گرانسنگ در انجام موفقیت آمیز مسئولیت و سکانداری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شمار آید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top