تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/08/15 - 21:41
کد خبر: 249604

زندگی آنلاین؛ سفارش آنلاین!

یکی دیگر از مزایای ریحون نقد و بررسی رستوران هاست که برای مشاهده آنها می توانید به کانال ریحون در سایت آپارات مراجعه کنید. در این ویدیوها می توانید با مزایای بسیاری از رستوران ها آشنا شوید و برای سفارش آنلاین غذا بهتر تصمیم گیری کنید.

خبرنامه دانشجویان ایران: زمان زیادی نمی گذرد از روزهایی که انتخاب غذا برای سفارش دادن محدود می شد به چند رستوران محدود حوالی محل زندگی مان که احتمالا یا خاطره خوبی از آنها داشتیم و تعریف شان را شنیده بودیم یا منویشان را جلوی در خانه مان پیدا کرده بودیم. اما این روزها با زیاد شدن تنوع و تعداد رستوران ها با انواع غذاها از ایرانی و محلی گرفته تا آسیایی و فرانسوی و هندی و... دیگر روش قدیمی کم کم کنار گذاشته می شود و سرویس های آنلاین سفارش غذا هستند که به کمک مان آمده اند تا بهتر و راحت تر انتخاب کنیم. آن هم از میان گزینه های بسیاری که در محدوده ما واقع شده اند و ممکن است از وجود بعضی از آنها بی خبر باشیم.

زندگی آنلاین؛ سفارش آنلاین!

ریحون، سامانه سفارش آنلاین غذا، حالا یکی از بهترین راه ها برای داشتن منوی بیش از 1500 رستوران و انتخاب میان آنهاست. حالا که استفاده از اپلیکیشن ها و امکانات آنلاین در گوشی های همراه جای بسیاری از روش های قدیمی از جمله چاپ منوهای کاغذی را گرفته، اپلیکیشن ریحون یک گزینه مناسب برای ساده کردن فرآیند انتخاب و سفارش آنلاین غذاست. در این اپلیکیشن می توانید منوی تمام رستوران هایی را که به محدوده مورد نظر شما سرویس ارائه می کنند ببینید و به راحتی از میان شان انتخاب کنید.

زندگی آنلاین؛ سفارش آنلاین!

یکی دیگر از مزایای ریحون نقد و بررسی رستوران هاست که برای مشاهده آنها می توانید به کانال ریحون در سایت آپارات مراجعه کنید. در این ویدیوها می توانید با مزایای بسیاری از رستوران ها آشنا شوید و برای سفارش آنلاین غذا بهتر تصمیم گیری کنید.

با پرداخت آنلاین در ریحون دیگر مشکلی در زمینه پرداخت نقدی هم نخواهید داشت و بعد از سفارش و پرداخت آنلاین تنها کافی است دقایقی منتظر رسیدن غذایتان بمانید. در صورتی که طی این فرآیند به مشکلی بربخورید باز هم جای نگرانی نیست! پشتیبانی ریحون یکی از نقاط قوت آن است که از ساعت 7 صبح تا 12 شب پاسخگوی تمام مشکلات احتمالی است که برای کاربران ریحون ممکن است به وجود بیاید. گروهی که این مشکلات را بدون آنکه نیاز داشته باشید شخصا با رستوران مورد نظر تماس بگیرید پیگیری می کند.

هم اکنون می توانید برای سفارش غذا در مشهد و سفارش غذا در اصفهان نیز از سرویس سفارس آنلاین غذا ریحون استفاده کنید. و از غذایتان لذت ببرید.

برای ثبت اولین سفارش خود از سامانه ریحون، می توانید از کد تخفیف 30درصدی استفاده کنید.

حداکثر تخفیف: 10 هزار تومان   مهلت استفاده: تا 10 هم دی ماه 1396

کد: p1rhn

زندگی آنلاین؛ سفارش آنلاین!

ریحون در حال حاضر خدماتش را در تهران، کرج، دماوند، گیلاوند، پردیس و شهر ری ارائه می کند، اما اگر ساکن سایر شهرها هستید باید بدانید به زودی در شهرهای دیگری هم امکان استفاده از خدمات سفارش آنلاین غذای ریحون فراهم می شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با الگوی جدیدی با دشمن روبرو خواهیم شد
فیلم/ انفجار و آتش سوزی یک موتور برقی در بیروت
فیلم/ انفجار گوشی‌ها در یک مغازه موبایل فروشی در لبنان
۳ شهید و بیش از ۲۰ زخمی در انفجارهای جدید لبنان
عکس/ آیفون منفجر شده در بیروت
تصویری از انفجار دستگاه حضور و غیاب!
آتش بازی سردار آزمون و سعید عزت اللهی در آسیا
چه کسانی باید واکسن آنفلونزا بزنند؟
مشهد میزبان بازی‌ آسیایی پرسپولیس شد
ستاره‌ی ملی پوش پرسپولیس غایب قطعی دربی
ببینید | ابراز همدردی مردم تهران با مردم لبنان بعد از حادثه تروریستی
دور جدید انفجارها در لبنان؛ پنل‌های خورشیدی منفجر شدند!
عکس | تصویری از وضعیت فاجعه‌بار یک خودروی سواری پس از انفجار امروز در لبنان
اولین پیام سفیر ایران پس از جراحت در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی
چند نفر دیگر کشته شوند که حکام عرب ارتباط با اسرائیل را قطع کنند؟!
وجه مشترک بی‌سیم‌ها و پیجرهای منفجره افشا شد!
حزب‌الله سرزمین‌های اشغالی را به آتش کشید
ادامه انفجارها در لبنان؛ اینبار بی‌سیم‌ها منفجر شدند!
خبر خوش برای مستاجران
قصد ایران برای برگزاری نشست ۴جانبه با چین، پاکستان و روسیه
ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top