تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/09/05 - 14:51
کد خبر: 251071

لامپ‌های منزلتان را با این سیستم هوشمند کنید

برای استفاده از چراغ‌های هوشمند حتما نیازی به لامپ‌های هوشمند نیست. در اصل با استفاده از جدیدترین سسیتم کنترل هوشمند وسایل منزل، cleverness به کاربران این امکان را می‌دهد که سیستم روشنایی منزل خود را کاملا هوشمند سازی و همه‌چیز را از راه دور کنترل کنند. با استفاده از سیستم شرکت Kleverness کاربران دیگر به تبدیل و لامپ‌های هوشمند گران‌قمیت نیازی نخواهند داشت. این دستگاه از آنجایی که نصب بسیار آسان و قیمت بسیار مناسبی دارد، می‌تواند به یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین تجهیزات هوشمندسازی منزل در آینده نزدیک تبدیل شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر؛ با اینکه بسیاری از سیستم‌های روشنایی هوشمند به سیم‌کشی و یک سری تغییرات سخت‌افزاری در سیستم روشنایی فعلی منازل نیاز دارند، اما دستگاه kleverness به هچکدام از این تجهیزات و اقدامات نیازی ندارد. تنها چیزی که به آن نیاز دارید، یک هاب Klever است که به عنوان کنترل کننده مرکزی وسایل متصل به آن عمل می کند. دیگر وسایل مورد نیاز هم سوئیچ و پریز برق Klever هستند. پس از نصب این تجهیزات، کاربر می‌تواند به راحتی تمامی وسایل الکتریکی و چراغ‌های متصل به سیستم Kleverness را از طریق اسمارت‌فون خود کنترل کند. ضمنا به لطف اپلیکیشن اختصاصی شرکت Kleverness، کاربر می‌تواند میزان مصرف انرژی هر یک از دستگاه‌های متصل را نظارت کند و از این طریق مصرف انرژی برق منزل خود را مدیریت کند.

از آنجایی که این دیوایس‌های Klever بر پایه امواج رادیویی عمل می‌کنند، هیچ نیازی به اتصال از طریق وای‌فای و بلوتوث ندارند. کاربر می‌تواند وسایل الکتریکی متصل به دیوایس‌های هوشمند Klever را از طریق اسمارت فون، اسمارت‌واچ، لپتاپ، تبلت و ... کنترل کند. شعاع استفاده از سوئیچ و پریز‌های هوشمند Klever هم 45 متر اعلام شده و ادعا می‌شود که هر هاب Klever قادر است تا 512 دیوایس هوشمند را کنترل کند. بنابراین تنها یک دستگاه از این هاب برای کنترل تمامی دستگاه ها و چراغ های منزلتان کافی است.

ضمنا گفته می‌شود که دستگاه‌های klever با بهره‌گیری از هوش مصنوعی می‌توانند عادت‌های مصرفی شما را تشخیص دهند. بنابراین زمانی که به مسافرت می‌روید سیستم klever قادر است چراغ های منزل شما را طبق عادت همیشگیتان روشن و خاموش کند و طوری وانمود کند که انگار شما در منزل حضور دارید. ضمنا امکان تنظیم برنامه زمانی روشن و خاموش کردن سیستم روشنایی منزل از طریق اپلیکیشن klever هم وجود دارد.

این شرکت اعلام کرده که این سیستم هوشمند با اسپیکرهای خانگی هوشمند از جمله هوم‌پاد اپل، آمازون اکو، گوگل هوم و ... همخوانی کامل خواهد داشت. برای پیش سفارش این محصول که شامل یک هاب و سوئیچ klever می شود، می‌توانید به وبسایت kickstarter مراجعه کنید و 87 دلار ناقابل را پرداخت کنید. عرضه رسمی این محصول از می 2018 آغاز خواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top