تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/09/08 - 15:21
کد خبر: 251319

واعظی: اختلافی با جهانگیری ندارم

رئیس دفتر رئیس جمهور در جمع خبرنگاران گفت: اینکه مطرح می‌کنند که بین بنده و آقای جهانگیری اختلاف وجود دارد، باید بگویم که نه در سه ماه گذشته و نه در 4 سال گذشته هیچ اختلافی بین بنده و آقای جهانگیری ایجاد نشده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور امروز(چهارشنبه 8 آذر) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به یکی از خبرنگاران که گفت شما در دولت یازدهم دستاورد بزرگی داشتید و توانستید فضای مجازی را حفظ کردید و این منجر به پیروزی اصلاح طلبان در مجلس و آقای روحانی در انتخابات 96 شد اظهار داشت: باعث پیروزی ملّت شده است. ملّت آگاه شدند و انتخاب کردند.

وی در پاسخ به اینکه انتقاداتی نسبت به حضور شما در دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم وجود دارد اظهار داشت: این مطالبی که مطرح می‌شود هیچ پایه و اساسی ندارد. اینکه مطرح می‌کنند که بین بنده و آقای جهانگیری اختلاف وجود دارد، باید بگویم که نه در سه ماه گذشته و نه در 4 سال گذشته هیچ اختلافی بین بنده و آقای جهانگیری ایجاد نشده است و ما بهترین رابطه را با هم داریم.

واعظی با بیان اینکه نمی‌دانم عده‌ای که این حرف‌ها را می‌زنند چه هدفی را دنبال می کنند تصریح کرد: برخی چیزهایی که می‌نویسند اصلاً پایه و اساس ندارد.

وی ادامه داد: در فضای آرام می‌شود کشور را اداره کرد و معیشت مردم را تأمین کرد. برخی‌ها فکر می‌کنند حتماً باید بین رئیس جمهور، وزرا و مسئولین اختلاف باشد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه در دوران انتخابات طبیعی است که فضای رقابت در کشور حاکم باشد اما پس از پایان انتخابات بایستی روحیه همکاری شکل بگیرد تصریح کرد: باید با این روحیه در مسیر ساختن کشور و رفع مشکلات و معضلات گام برداریم. لذا از رسانه ها خواهش می کنم وارد مسایل حاشیه ای مخصوصا در مواردی که هیچ گونه پایه و اساسی ندارد ، نشوند.

وی ادامه داد: درب دفتر رییس جمهور به روی همه تفکرات، احزاب، گروه‌ها، اندیشه ها و فراکسیون‌های مختلف باز است و امروز بهترین رابطه با گروه های مختلف را داریم و مطالبی که خلاف این موضوع گفته می شود، نابجا است.

واعظی با بیان اینکه دولت دکتر روحانی حزبی نیست و فراجناحی است اظهار داشت: دولت به همه مردم ایران تعلق دارد. متأسفانه عده ای از حالا به دنبال طرح مباحثی درباره انتخابات سال‌های آینده هستند، در حالی که اصلاً چنین مسایلی موضوعیت ندارد و امروز همه به دنبال تحقق وعده های آقای رییس جمهور به مردم عزیز ایران هستیم.

وی افزود: بر این باوریم که اگر انتقاد نباشد ارتباط دولت با مردم قطع خواهد بود، لذا آن را مفید می‌دانیم و استقبال می‌کنیم. البته معتقدم باید بین انتقاد و تخریب تفاوت قایل بود و از همه بویژه رسانه ها می خواهم که از تخریب پرهیز کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top