تاریخ انتشار: شنبه 1396/09/11 - 09:34
کد خبر: 251466

ضبط 4100 گواهینامه رانندگی طی 7 ماه

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا به آمار هفت ماهه ضبط گواهینامه رانندگان متخلف در سراسر کشور پرداخت و گفت: در این مدت 4100 گواهینامه ضبط شده که از این تعداد بیش از 10 جلد ابطال شده است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آمار هفت ماهه ضبط گواهینامه رانندگان متخلف دارای نمره منفی، اظهار داشت: در این مدت بالغ بر 4100 جلد گواهینامه ضبط شده که از این تعداد حدود 3900 جلد، محرومیت مرحله اول یعنی 30 نمره منفی و 3 ماه ضبط گواهینامه را داشته‌اند.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا، تصریح کرد: 220 جلد گواهینامه به علت محرومیت مرحله دوم و داشتن 25 نمره منفی و ضبط گواهینامه به مدت 6 ماه را به خود اختصاص دادند.

سرهنگ کرمی اسد اعلام کرد: بیش از 10 جلد گواهینامه در این مدت ابطال شده که دارندگان آن باید بعد از یک سال مراحل آموزشی را سپری کرده تا بتوانند پس از قبولی در آزمون، گواهینامه جدید را کسب کنند.

این مقام ارشد پلیس راهور به تفکیک تعداد گواهینامه ضبط شده در معابر درون‌شهری و برون‌شهری پرداخت و گفت: 2 هزار جلد گواهینامه در معابر درون‌شهری توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و 2160 جلد در معابر برون‌شهری توسط پلیس راه ضبط شده است.

وی گفت: رتبه اول ضبط گواهینامه در معابر درون‌شهری به تهران با 279 جلد  گواهینامه افراد متخلف اختصاص یافت و شهر اصفهان و شهر کرمان به ترتیب در رده‌های بعدی جای گرفتند.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا اعلام کرد: در معابر برون‌شهری نیز استان‌های خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری به ترتیب در رده‌های اول تا سوم تعداد ضبط گواهینامه افراد متخلف جای گرفتند.

سرهنگ کرمی اسد در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص استان‌هایی که مبادرت به ابطال گواهینامه رانندگان متخلف کرده‌اند، گفت: البرز، بوشهر، تهران، خوزستان، کردستان و کرمان در این دسته جای دارند.

این مقام ارشد پلیس راهور بیشترین فراوانی نوع گواهینامه ضبط شده را مختص پایه یک با فراوانی 2500 جلد دانست و خاطرنشان کرد: پایه دو با 670 جلد و پایه سه با 330 جلد و موتورسیکلت با 263 جلد بیشترین آمار ضبط گواهینامه را به خود اختصاص داده‌اند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top