تاریخ انتشار: شنبه 1396/09/18 - 14:12
کد خبر: 252205

افتتاح دفتر نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ظهر امروز در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، مراسم افتتاحیه دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان صبح امروز با حضور حجت الاسلام عابدی معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور و حجت الاسلام تقوی معاون نهاد نمانیدگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور برگزار شد.

طی حکمی از سوی حجت الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها حجت الاسلام علیرضا اسدالهی نیز به سمت مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی معرفی شد.

ایرج مهدی زاده، رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان سابقه زیادی دارد، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان از حدود ۴۰ سال گذشته فعالیت خود را آغاز و معلم حرفه ای و ماهر تربیت می کند.

وی با بیان اینکه امروز نیز دانشگاه فرهنگیان با رسالت تربیت و پرورش معلمین حرفه ای و در تراز جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را ادامه می دهد، گفت: قطعا وجود نهادها و تشکل ها می تواند در دانشگاه ها کمک خوبی باشد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نباید تنها خود را به بعد علمی محدود کنیم، افزود: اگر معلم بخواهد در عرصه آموزشی و فرهنگی فعالیت کند باید خودساخته باشد.

وی ادامه داد: کسی که بتواند رابطه خوبی با خود، خداوند و خلق خدا داشته باشد می تواند گام های بلندتری که رسیدن به حیات طیبه و قرب الی الله است بردارد.

مهدی زاده با بیان اینکه مجموعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و علمی می تواند به ما کمک کند تا معلمانی چندوجهی و ماهر داشته باشیم، عنوان کرد: برنامه ویژه روز دانشجو نیز شنبه شب هجدهم آذر ماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به وحدت بسیار خوب مسلمانان از مذاهب شیعه و سنی در جامعه اسلامی، اظهار داشت: امیدواریم وحدت همیشه در کشور برقرار باشد و بتوانیم با همدلی و هم زبانی هدف های مد نظر را محقق کنیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی ادامه داد: روحیه استکبارستیزی را باید همواره در جوانان خود حفظ و تقویت کنیم و کشوری آباد، آزاد و مستقل داشته باشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top