تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/09/20 - 02:09
کد خبر: 252369

مدیرکل انتصابات معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد:

تعداد مقالات «ISI» به ۲۰ میلیون مقاله می‌رسد

مدیرکل انتصابات معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز تعداد مقالات «ISI» به ۲۰ میلیون عدد می‌رسد که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ۴ هزار عدد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، حجت‌الاسلام عباسعلی رستمی امشب در نهمین یادواره شهدای گمنام و یادبود شهدای مدافع حرم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه اگر شهدای انقلاب اسلامی نبودند، انقلاب پیروز نمی‌شد و استقلال و آزادی به دست نمی‌آمد، اظهار کرد: اگر در جنگ تحمیلی شهدا نبودند، بخشی از کشور ما جدا و شریان‌های اقتصادی کشور قطع می‌شد.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس مدیون همه شهدا هستیم، افزود: اگر شهدا نبودند، شاهد تکرار همه جنایاتی بودیم که در جنگ‌های گذشته علیه ملت ایران ساری و جاری کردند.

مدیرکل انتصابات معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه ما مدیون شهدا هستیم، تصریح کرد: اگر امروز مدافعان حرم نبود، جنگ با داعشی‌ها در قلب ایران و در تهران انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه کارهای مهم را شهدا انجام دادند، یادی از ایثار آزادگان کرد و ادامه داد: آزادگان در بدترین شرایط شکنجه می‌شدند، اما دست از باورهایشان برنداشتند و به خاطر هویت دینی و ملی مقاومت کردند.

رستمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه تولید علم که در دانشگاه‌ها بومی شده، یکی از نتایج جانفشانی‌های شهداست، خاطرنشان کرد: امروز تعداد مقالات «ISI» به ۲۰ میلیون عدد می‌رسد که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ۴ هزار عدد بود.

وی با بیان اینکه تولید و بومی کردن علم از نتایج خون شهدا است، گفت: اگر غنی‌سازی از سه درصد به ۲۰ درصد رسید، نتیجه تولید علم در داخل کشور است.

مدیرکل انتصابات معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی تولید غذا ۳۰ روز بود، گفت: امروز تولید غذا به ۳۰۰ روز رسیده است.

رئیس دانشگاه اسلامی استان همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه همه ما همواره باید به یاد دین خود به شهدا باشیم اظهار کرد: جایگاه امروز ایران اسلامی برگرفته از راهی است که امام خمینی (ره) آغاز کردند.

سعید جامه‌بزرگی افزود: امروز زمزمه‌هایی بود که جوانان امروز با جوانان زمان پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت هستند، اما می‌بینیم که این جوانان در دفاع از دین پیشتاز بودند و شهید هم دادند.

وی در ادامه با اشاره به تصمیم اخیر ترامپ، گفت: اقدام آمریکا باعث زمین‌گیر شدن صهیونیست‌ها خواهد شد، وعده‌ای که امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه ۲۵ سال دیگر رژیم صهیونیستی باقی نخواهد بود با اقدامات آمریکا به پیش افتاده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه آمریکا در تصمیم جدید خود مبنی بر انتقال سفارتخانه این کشور به قدس در جهان تن‌ها ماند، ادامه داد: امروز همه به این نتیجه رسیدند که باید کشور فلسطین پابرجا بماند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top