تاریخ انتشار: شنبه 1396/10/23 - 08:15
کد خبر: 255497

مراقب تماس‌های بیمه‌ای باشید

یک مسؤل سازمان بیمه سلامت ایران نسبت به سوء استفاده برخی افراد و شرکت‌ها در کشور از نام و عنوان سازمان بیمه سلامت ایران به مردم هشدار داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، محمد منتقمی راد - مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: افرادی سودجو از طریق تلفن یا فضای مجازی با وعده‌های واهی و غیر واقعی به مردم و بعضا در قبال اخذ مبالغی تحت عنوان صدور کارت بیمه سلامت اقدام به سود جویی می‌کنند.

وی بیان کرد: بسیاری از این افراد و شرکت‌ها با دادن وعده‌های دورغین از جمله ارائه بیمه تکمیلی به بیمه شدگان، ارائه بیمه مکمل دندانپزشکی، ارائه دفترچه بیمه یا کارت بیمه سلامت، داشتن قرارداد و پرداخت هزینه‌های درمان آزمایشگاه، ویزیت پزشکان و داروخانه‌ها و هزینه‌های دارویی با احتساب حق بیمه به بیمه شدگان اقدام به اخاذی از مردم نموده و باعث سوء استفاده از نام این سازمان و خدشه دار شدن آن در منظر افکار عمومی می‌شوند.

منتقمی راد ضمن اهمیت موضوع مذکور گفت: این گروه‌ها عده ای فرصت طلب و سودجو بوده که فقط به دنبال اخاذی از هموطنان برای کسب منافع شخصی هستند. توجه به این نکته از آنجا ضرورت دارد که در این نوع ارتباطات زمانیکه شهروندان اعلام می‌کنند که بیمه درمان پایه دارند، بعضاً تماس گیرنده تهدید می‌کند که دفاتر بیمه درمان شهروندان را ابطال می‌کند.

وی تاکید کرد: سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر درمان پایه کشور، هرگز برای بیمه کردن افراد، از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و هر گونه فراخوان عمومی از طریق سایت رسمی سازمان بیمه سلامت ایران به آدرس www.ihio.gov.ir و یا از طریق صدور پیام در رسانه های جمعی، اطلاع رسانی می‌شود.

مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران از آحاد جامعه درخواست کرد که برای پیشگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی ضروری است شهروندان، حسب تکلیف قانونی خود در صورت مشاهده و برخورد با این افراد، با اخذ اطلاعات کامل از شرکت‌ها و به منظور جلوگیری از روند غیر قانونی، مراتب را جهت پیگیری از طریق شماره تماس ۲۲۸۵۸۷۲۰ الی ۷ به سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top