تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/10/28 - 19:12
کد خبر: 256175

وزیر اطلاعات: زندگی با ذلت در کنار ستمگران را نمی‌پذیریم

وزیر اطلاعات با بیان اینکه سلاح برنده شهادت طلبی ملت ایران قدرت حرکت از امریکا را گرفته است گفت: زندگی با ذلت در کنار ستمگران را نمی‌پذیریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی عصر امروز در یادواره شهدای روحانی و طلبه این شهرستان ضمن ابراز خوشنودی از حضور در این مراسم اظهار داشت: برای من یک آرزو بود که در شهر نهاوند، شهر اساتید بزرگوارم شهید قدوسی و شهید حیدری و شهر شهیدان گروه انقلابی ابوذر حضور پیدا کنم که امروز این آرزو برآورده شد.

وی با بیان اینکه حضور دو قشر متعهد روحانیون  و مردم با بصیرت ‌در صحنه‌های دفاع از انقلاب، نهاوند را به سنگر شهادت و جهاد تبدیل کرد گفت: سلاح برنده‌ای که از آمریکا قدرت حرکت را گرفته شهادت طلبی ملت ایران و جوانان ماست چرا که  ترس از خدا و روحیه شهادت طلبی ملت ایران باعث سربلندی ایران اسلامی شده و باعث شده دشمنان ما، دیکتاتورها و ظالمان را خلع سلاح کند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه اسلام و ذلت‌پذیری با هم جور در نمی‌آید و در فرهنگ اسلامی ذلت پذیرفتن مرگ واقعی است افزود: بر اساس فرموده خدا و شیوه پیامبران، ائمه (ع) و امام معصوم ما زندگی با ذلت در کنار ستمگران را نمی‌پذیریم.

علوی با بیان اینکه اسلام و امام راحل فرهنگ شهادت طلبی را در بین مردم ما زنده کردند اظهار داشت: وقتی که انقلاب شروع شد دشمنان انقلاب ما اراده ما را در انقلاب با کشتن امتحان کردند، شهید مطهری را به خاک و خون کشیدند،  ۷۲ یار امام و غیره را با یک انفجار به خاک و خون کشیدند اما انقلاب ما امروز به خاطر حاکمیت روح شهادت و فرهنگ شهادت با عزت و سربلندی ۴۰ سال از عمر خود را گذرانده و دشمنان ما نتوانستند جلوی این حرکت را بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که فرهنگ شهادت در کشور ما حاکم باشد دشمنان ما نمی‌توانند هیچ کاری کنند گفت: درود می‌فرستیم بر مردم  انقلابی و شهید پرور نهاوند که  ذره‌ای از حمایت و حراست از انقلاب تزلزل از خودتان نشان ندادید.

وزیر اطلاعات گفت: هر گاه و هرکجا نسیم ناملایمی وزید مردم  با حضورشان آن را متوقف کردند و نشان دادند که بهار انقلاب  در نهاوند خزان پذیر نیست.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top