تاریخ انتشار: شنبه 1396/11/21 - 12:00
کد خبر: 258773

قائم مقام انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم:

دهه فجر دنیا را تحت الشعاع قرار داد

این را نباید دولتمردان ما فراموش کنند که طبق فرموده حضرت امام روح الله این دولت ها به پشتوانه ملت هستند که پابرجا مانده اند، نباید آقایان مطالبات سراسری مردم را فراموش کنند، آقایان باید ازدرد محرومین مطلع باشند، نه این که با وجود نزدیک به سه ما گذشته از زلزله کرمانشاه، هنوز مردم در این سرما در چادر زندگی کنند و اخبار تفریحات آقایان در کیش به گوش ما برسد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، رسول شاکرین دبیر واحد تشکیلات و قائم مقام انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم در گفتگو با خبرنامه دانشجویان ایران در خصوص اهمیت دهه فجر گفت: دهه فجر نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است و جریانیست که دنیا را تحت الشعاع خودش قرار داد. مقام معظم رهبری در یازده دی سال ۶۹ در مورد اهمیت گرامیداشت این دهه میگویند که باید دهه فجر مثل جشن نیمه شعبان برگزار شود و این اهمیت این دهه را می رساند، منتها الان که این دهه شروع شده، متاسفانه شاهد رخوتی هستیم که شاید صداوسیما یکی از ملموسات این مسئله باشد و متاسفانه مشاهده شده که حتی برخی شبکه ها، هنوز حتی لوگوی دهه فجر را داخل شبکه های خودشان کار نکرده اند!

وی افزود: مسئله بعدی در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی است، در این که انقلاب برای ما دستاوردهای زیادی داشته شکی نداریم، این که قدرت اول منطقه باشیم، این که در همه جای دنیا یاور مظلومان باشیم و اسطوره ایستادن جلوی ابرقدرت ها باشیم و ملت ها همیشه ملت ایران را نماد مقاومت در برابر ابرقدرت ها بدانند این ها دستاوردهای کمی نیست، ولی این مسئله که ما چقدر به اهداف عمیق انقلاب اسلامی رسیده ایم خود مسئله مهمی است و آن هدف همان رسیدن به تمدن نوین اسلامیست. مسئولین باید مشخص کنند که طی دوران مسئولیت خودشان چه کارهایی انجام داده اند که ما را به این هدف نزدیک تر کرده است. باید مشخص کنند که چقدر موضوع برابری اجتماعی در جامعه اتفاق افتاد، باید مسئولین مشخص کنند که هنوز هم مثل قبل انقلاب، مقابل اشرافیت ایستاده اند یا خودشان هم اشرافی زندگی به هم زده اند؟

وی تاکید کرد: این را نباید دولتمردان ما فراموش کنند که طبق فرموده حضرت امام روح الله این دولت ها به پشتوانه ملت هستند که پابرجا مانده اند، نباید آقایان مطالبات سراسری مردم را فراموش کنند، آقایان باید ازدرد محرومین مطلع باشند، نه این که با وجود نزدیک به سه ما گذشته از زلزله کرمانشاه، هنوز مردم در این سرما در چادر زندگی کنند و اخبار تفریحات آقایان در کیش به گوش ما برسد.

شاکرین گفت: ما امیدواریم که ان شا الله مسئولین در برابر منویات مقام معظم رهبری به خصوص جریان اقتصاد مقاومتی، دلسوزانه عمل کنند، چرا که همواره صحبت های دلسوزانه رهبری به همه ثابت شده است و بنابر سخن مقام معظم رهبری در تابستان سال 95 کلید حل مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتی است.

دبیر واحد تشکیلات و قائم مقام انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top