تاریخ انتشار: شنبه 1396/12/12 - 15:25
کد خبر: 260391

کلانتری:

کنسرت به دانشگاه نشاط نمی‌دهد

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با اشاره به ابلاغ سند راهبردی فرهنگی این دانشگاه گفت: ضمن اجرایی شدن سند راهبردی فرهنگی دانشگاه آزاد یک مکانیزم نظارت و ارزیابی هم در کنار آن هم دیده خواهد شد تا ببینیم این اصول چگونه اجرا می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ، با اشاره به برگزاری همایش معاونان فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: در این همایش یکسری اهداف را ترسیم کرده بودیم، به نظر ما همایش در راستای اهداف مشخص شده حرکت کرد.

وی افزود: یکی از اهداف این همایش تبیین سیاست‌های جدید مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی بود که با حضور آقایان ولایتی و رهبر و حجت‌الاسلام محمدیان این موضوع به درستی تبیین شد.

کلانتری تاکید کرد: هدف بعدی بحث انسجام‌بخشی به فعالیت‌‌ها بود تا کسانی که می‌خواهند سکاندار فرهنگی در دانشگاه باشند همه به یک شک و در راستای یک هدف حرکت کنند و در راستای این هدف وقت گذاشته و برنامه‌ریزی داشته باشند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد تصریح کرد: هم اندیشی معاونان فرهنگی با هم و تبادل تجربیات آنها با یکی از اهداف دیگر این همایش بوده که به خوبی محقق شد.

کلانتری اضافه کرد: برگزاری گردهمایی و معاونان فرهنگی می‌تواند آنها را برای 97 برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی منسجم و هدفدار کمک کند.

وی یادآور شد: انتظار بنده از معاونان فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد این است که فعالیت خود را جدی بگیرند و در فرصتی که بدست آورده‌اند به هیچ وجه بی‌توجه عبور نکنند. 10 اصل به عنوان اصول فرهنگی دانشگاه آزاد مشخص شده که ان‌شاءالله این اصول را مدنظر قرار دهند و مسلما یک ارزیابی هم به عملکردها صورت خواهد گرفت

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: یکی از گام‌هایی که در دوره جدید برداشته خواهد شد این است که ضمن اجرایی شدن سند راهبردی فرهنگی دانشگاه آزاد یک مکانیزم نظارت و ارزیابی هم در کنار آن هم دیده خواهد شد تا ببینیم این اصول چگونه اجرا می‌شود و بعد از آن هم تشویق، ترغیب و تذکر هم در برنامه لحاظ خواهد شد.

وی گفت: مدیریت جدید در دانشگاه آزاد تلاش دارد در فعالیت‌های فرهنگی همه دانشجویان را بر هر سلیقه و گزارشی شامل شود و این صدر نباشد که به یک قشر خاصی محدود شود.

کلانتری اظهار داشت: در کار فرهنگی اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی و ملی همیشه باید مدنظر باشد اگر قرار باشد نشاطی ایجاد شود اینطور نباشد که ارزش‌ها شکسته شود ما می‌توانیم با حفظ همه ارزش‌ها بهترین فضای نشاط را هم ایجاد کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: ضمن اینکه در فعالیت‌های آینده تقویت گروه‌ها،‌ تشکل‌ها و نشریات دانشجویی همه مدنظر است و با حضور آنها بهترین نشاط‌ها به وجود می‌آید نشاط این نیست که کنسرت موسیقی در دانشگاه برگزار کنیم و بگوییم نشاط ایجاد شده است.

وی گفت: نشاط این است که جوان با انرژی آرمانگرا بتواند وارد میدان شود و خودش و توانمندی‌هایش را نشان بدهد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top