تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/01/15 - 12:53
کد خبر: 262416

من کوکب نیستم، پارمیدام!

من کوکب نیستم، پارمیدام!

او ضمن تکذیب گاوداری، دوشیدن و تبدیل شیر تازه به لبنیات محلی، گفت: " من شیر پاستوریزه کم چرب هم که میخورم پوستم کهیر میزنه!" کوکب خانم در ادامه به شدت از عباس و خانواده اش انتقاد کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: اولین مظنونی که به سراغش رفته ایم و از توی داستان ها به اتاق بازجویی کشانده ایم، فردی است به نام «کوکب خانم» که قهرمان قصه ای با همین عنوان بوده و به پاکیزگی و خوش سلیقه بودن مشهور است.

او در بازجویی های اولیه مدعی شد، دفتر تالیف کتب درسی دوره ابتدایی در نقل قصه زندگی اش دست به تحریفات گسترده ای زده است که یک نمونه از آن تغییر نامش از «پارمیدا» به «کوکب» بوده است.

او ضمن تکذیب گاوداری، دوشیدن و تبدیل شیر تازه به لبنیات محلی، گفت: ”من شیر پاستوریزه کم چرب هم که میخورم پوستم کهیر میزنه!” کوکب خانم در ادامه به شدت از عباس و خانواده اش انتقاد کرد و گفت: سر زده بلند شدن اومدن، غذایی که از بهترین رستوران شهر سفارش داده بودم رو کوفت کردن، رفتن پشت سر مون صفحه گذاشتن که تخم مرغ گذاشتیم جلو شون! آبرو برامون نذاشتن”
بعد از مطرح شدن اسم عباس، جهت روشن شدن ابعاد ماجرا و مشخص شدن صحت و سقم اظهارات مضنونه! کوکب، عباس و خانواده اش به اتاق بازجویی احضار شدند.

عباس با رد توامان ادعای کوکب و دفتر تالیف کتابهای دوره ابتدایی سرزده رفتن شان به خانه کوکب را تکذیب کرد و مدعی شد همسرش از دو روز قبل خبر رفتن شان را به کوکب اعلام کرده و اسکرین شات های چت شان به تاریخ دو روز و ۴ ساعت قبل از مهمانی موجود می باشد. وی با شاهد گرفتن همسرش برای تایید حرف هایش گفت: “مگه نه خانوم؟!” و هسرش با تایید حرف های او گفت: “آره بابا زنیت یه پذیرایی رو نداره به دروغ میگه سرزده اومدن، حالا گفتن نداره آقای کاراگاه! ولی همون نیمروش هم ته گرفته بود.”

کوکب بعد از شنیدن حرف های عباس و همسرش از کوره در رفت و با لنگه دمپایی پای چپ به سمت آنها حمله کرد که این حمله با اقدام متقابل همسر عباس پاسخ داده شد و به خاطر گیس و گیس کشی پیش آمده بازجویی ناتمام رها شد و قید روشنگری بیشتر پیرامون این قصه را زدیم.
تمام.

* نوشته ناصر جوادی

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دو راهی مهم گروسی در پرونده ایران
کاهش ۲ درصدی بیکاری زنان طی ۲ سال گذشته
استخدام بزرگ آموزش و پرورش در راه است +جزئیات
متهم به قتل دستگیر شد
این کنسروهای رب و تن ماهی را مصرف نکنید
خبر خوب یک وزیر برای کارمندان دولت
عضو شورای راهبردی هوش مصنوعی منصوب شد
پاسخ مدیر اینتر به هجمه‌ها بابت جذب رایگان طارمی
صحبت‌های تند درویش درباره سپاهان
استقلال، استقلال می‌ماند
فرصت کنکوری‌ها برای ویرایش ترمیم نمرات از ۲۱ اردیبهشت
بسیاری از کشورها خواستار ارتباط با ایران شده‌اند
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز
دستور رئیسی برای حل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری
تأثیری که بی‌حجابی در بدعاقبتی دارد
برنامه ویژه کمیته انضباطی برای ساماندهی سکوهای ورزشگاه‌ها
دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب +عکس
کلاهبرداری ۸ میلیاردی با لینک جعلی کالابرگ الکترونیک
مرتضوی: حداقل دستمزد کارگران تغییر نمی‌کند
لیتوانی: طرحی برای اعزام سربازانمان به اوکراین داریم
روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت تسریع شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top