تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/01/27 - 08:35
کد خبر: 263304

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ:

ترافیک پرحجم در معابر داخلی تهران

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی و ورودی تهران خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ  در خصوص آخرین وضعیت ترافیک معابر داخلی، ورودی و بزرگراهی تهران با توجه به بارش باران اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در معابر بزرگراهی کلانشهر تهران با توجه به بارندگی، لغزندگی معابر و تردد بیشتر خودروهای شخصی سنگین و بدون مشکل گزارش شده است.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به معابر داخلی پرداخت وگفت: بارندگی و به تبع آن لغزندگی معابر، سرعت خودروها را پایین آورده و در معابر داخلی نیز تردد پرحجم و روان را شاهد هستیم.

این مقام ارشد راهور پایتخت با اعلام این مطلب که معابر ورودی به تهران نیز ترافیکی سنگین را دارا هستند، از آمادگی و حضور صد در صد ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح میادین، تقاطع‌ و معابر خبر داد وگفت: ماموران پلیس راهور برای تسهیل در تردد شهروندان و مدیریت ترافیک و جذب کامل بار ترافیکی صبح حضور فعال دارند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top