تاریخ انتشار: شنبه 1397/02/15 - 23:58
کد خبر: 264985

انتصاب جدید در وزارت علوم

وزیر علوم طی حکمی محمدتقی نظرپور را به سمت معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم منصوب کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، محمدتقی نظرپور را به سمت معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم منصوب کرد.

در این حکم آمده است: احتراماً، با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به سمت «معاون اداری، مالی و مدیریت منابع» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان و بهره مندی از تجارب مدیران و کارکنان ان حوزه و استفاده از تمامی ظرفیت‌های آموزش عالی، وظایف معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های ارایه شده به مجلس شورای اسلامی به انجام رسانید.

بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبرد‌های دولت تدبیر و امید در جذب و مصرف بهینه منابع مورد نیاز بکوشید.

امید است با رعایت مبانی اقتصاد مقاومتی در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری کشور ایفا نمایید.

همچنین وزیر علوم با صدور حکمی، حسین عسکریان ابیانه، معاون سابق اداری مالی و مدیریت منابع این وزارت را به عنوان مشاور خود در ستاد خیرین آموزش عالی منصوب کرد.

محمد تقی نظرپورمتولد سال ۱۳۴۰ در شهرستان بابلسر است. وی در خانواده‌ای مذهبی و شناخته شده متولد شد و از سال ۱۳۴۲ در آمل زندگی کرده است. وی پس از گذراندن تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و متوسطه، دیپلم خود را در سال ۱۳۵۸ از شهر آمل اخذ کرد و به عنوان یک جوان مذهبی ایفاگر نقش فعالی در پیروزی انقلاب اسلامی با هدایت‌های آیت الله جوادی آملی بوده است.

پس از جنگ تحمیلی عراق به ایران به دفعات در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور فعال و موثری داشته است.

نظر پور فوق لیسانس معماری را در دانشگاه علم و صنعت ایران به پایان رساند و همچنین دکترای معماری خود را از دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی در سال ۱۳۹۲ کسب کرد. وی هم اکنون استادیار پایه ۲۸ است.

نظرپور از سال ۱۳۶۹ در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مشغول به فعالیت شد و از کارشناسی طرح‌های عمرانی کار خود را آغاز کرد و پس از گذراندن تجربیات لازم، معاون مدیرکل و مدیر کل دفتر نظارت و بررسی‌های فنی و همچنین مدیر کلی طرح‌های عمرانی وزارت علوم را در کارنامه خود دارد.

وی از سال ۱۳۷۸ عضو هیات علمی وزارت علوم بوده و در سال ۱۳۸۵ به دانشگاه شهید بهشتی انتقال یافت. پس از حضور در دانشگاه شهید بهشتی، به عنوان مشاور عمرانی رئیس دانشگاه، مجری طرح‌های عمرانی، معاون اجرایی دانشکده معماری و شهرسازی و نهایتاً معاون پشتیبانی، مالی و مدیریت منابع دانشگاه شهید بهشتی بود.

نظرپور به مدت یک سال از تاریخ ۰۵/‏۱۰/‏۹۵‬ الی ۰۶/۱۰/۹۶ معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بوده است.

تهیه و تدوین فرایند بازسازی و نوسازی مناطق جنگ زده کشور در پنج استان جنگ زده در بیش از ۵۰ جلد کتاب، تهیه و تدوین اطلاعات جامع دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، تدوین کتاب ۲۰ سال فعالیت عمرانی شامل اطلاعات پروژه‌های به بهره برداری رسیده دانشگاهها، موسسات آموزش عالی و مراکز پژوهشی (۱۳۵۸ الی ۱۳۷۷ به تفکیک گروه‌های آموزشی، کمک آموزشی و رفاهی)، گزارش طرح‌های عمرانی دانشگاههاو موسسات آموزش عالی طی برنامه اول و دوم توسعه، گزارشی از زلزله بم و ضرورت مقاوم سازی ساختمان‌های آموزش عالی کشور، مجری طرح پژوهشی سیر تحول طرح‌های معماری خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم در شهر تهران در سه دهه گذشته (۱۳۶۰ الی ۱۳۹۰)، دبیر علمی همایش گذر از پارادایم نظام مدیریت منابع انسانی به نظام مدیریت استعداد، ارائه ده‌ها مقاله علمی – پژوهشی در حوزه معماری، روانشناسی محیطی و مدیریت پروژه و ساخت را در کارنامه علمی و پژوهشی خود درج کرده است

نظر پور تدریس در دانشکده‌های معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی، بین المللی امام خمینی (ره)، زنجان و... در دروس معماری، روانشناسی محیط و مدیریت پروژه و ساخت در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، همچنین راهنمایی، مشاوره و داوری پایان نامه‌های دانشجویی را در سوابق آموزشی و پژوهشی خود دارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سهم ۰.۳ درصدی فرزندآوری از تولید ناخالص ملی
نهضت قرآنی بانوان آغاز به کار کرد
دانشمندان ناباروری مردان را با آلودگی هوا و ناباروری زنان را با آلودگی صوتی مرتبط می‌دانند
پرونده ۵۰ مددجوی زندان زنان توسط قضات دادسرای تهران رسیدگی شد
کودکی نبی مکرم اسلام
گاریدو رسما تهدید کرد؛ اخراجتان می‌کنم
عیادت عراقچی از امانی در تهران
جزئیات جدید از طرح ساماندهی اتباع خارجی
آزمایش موشکی جدید کره شمالی با نظارت اون
وزیر خارجه ترکیه: ایران و حزب‌الله،‌اسرائیل را می‌زنند
صعود تاریخی فوتبال ایران در رده‌بندی جهان
وزیر بهداشت دولت روحانی پزشک معالج سفیر ایران در لبنان شد
نظامیان آلمانی در عراق می‌مانند
واکنش انصارالله یمن به حملات سایبری اسرائیل
ساماندهی اتباع غیرمجاز نیازمند اقدام همه‌جانبه است
هشدار به معلم‌های دوربین به دست در شروع مدارس
بازداشت یک اسرائیلی به بهانه همکاری با ایران
ثبت رکورد دیگر طلای جهانی با پرواز دلار
ونزوئلا حکم بازداشت رئیس‌جمهور آرژانتین را صادر کرد
عارف: جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی راهبرد دولت چهاردهم است
پیام غافلگیرکننده سیدحسن نصرالله به اسرائیلی‌ها
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top