تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/02/24 - 15:41
کد خبر: 265760

افتتاح هفتمین دوره جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت

هفتمین دوره جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت ایران امروز در آمفی تئاتر روزباز این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، هفتمین دوره جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت ایران، دوشنبه 24 اردبیهشت 1397 با حضور کرمی رئیس اداره فعالیت های فرهنگی اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، هیات رئیسه و مدیران مختلف دانشگاه در آمفی تئاتر روزباز دانشگاه رسما افتتاح شد.

هدف اصلی این جشنواره همچون گذشته، ایجاد نشاط علمی و نمایش دستاورد‌های انجمن‌های علمی و دانشکده‌های مختلف دانشگاه است.

در مراسم افتتاحیه این جشنواره علمی دانشجویی، ذاکری سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران سخنرانی کرد. وی ضمن خیرمقدم به مهمانان از وزارت علوم و مدیران ستادی دانشگاه، گفت: انتخاب نام جشنواره حرکت انتخابی مناسب است و می تواند بیانگر حرکت به سمت تعالی، فناوری و اهداف از پیش تعیین شده در صنعت باشد.

ذاکری سپس تاکید کرد: اگر به دنبال دانشگاه نسل سوم هستیم، باید به سمت و سوی فناوری حرکت کنیم و مقدمه آن را می توان در فعالیت های دانشجویی و تشکل های علمی پیدا کرد.

سرپرست دانشگاه علم و صنعت با تقدیر از دانشجویان انجمن های علمی که چنین فعالیت هایی را در دانشگاهها و در سطح تحصیلات تکمیلی آغاز کردند، ابراز امیدواری کرد این فعالیتها مقدمه ای برای ورود به فناوری باشد.

ذاکری تصریح کرد: در دانشگاه نسل سوم انتظار می رود دانشگاه علاوه بر مباحث آموزشی و پژوهشی- که وظیفه ذاتی دانشگاههاست- در مباحث نوآوری و کارآفرینی نیز ورود پیدا کند و در دانشگاه ما نیز امکانات و تسهیلاتی در قالب مراکز رشد، برای تبدیل ایده به فناوری در معاونت پژوهشی دانشگاه شکل گرفته است تا صاحبان ایده و شرکت های نو پا را حمایت کند و چنانچه از توان علمی خوبی بهره مند باشند می توانند در قالب شرکت های دانش بنیان، به تجاری سازی نمونه و بعد، تجاری سازی انبوه دست یابند.

وی در پایان از اینکه در سالهای گذشته در دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشجویان انجمن های علمی به موفقیت های خوبی هم در سطح دانشگاه و هم ملی رسیده اند،  اظهار خرسندی نمود و ابراز امیدواری کرد این مراحل تا رسیدن به مرحله دانش بنیان ادامه یابد واین رویه ادامه پیدا کند.

پس از برگزاری آیین افتتاح، هیات رییسه رییسه دانشگاه و هیات همراه از غرفه های انجمن های علمی دانشکده ها در هفتمین جشنواره حرکت دانشگاه بازدید و با دستاوردهای یک سال گذشته این انجمنها آشنا شدند.

هفتمین دوره جشنواره حرکت دانشگاه روز‌های ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه  برگزار می شود. مراسم اختتامیه این جشنواره روز سه شنبه 25 اردیبهشت ساعت 16 خواهد بود که در آن ضمن تقدیر از انجمن های حائز مقام در بخش های مختلف این دوره از جشنواره، مراسم تودیع شانزدهمین دوره انجمن های علمی دانشگاه علم و صنعت ایران نیز برگزار خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top