تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/03/10 - 14:08
کد خبر: 267622

دبیرستان معین منحل شد

سیدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاق اخیر در یکی از مدارس غیر انتفاعی غرب تهران اظهار داشت: مسئولان آموزش و پرورش باید به صورت قاطعانه با این موضوع برخورد کنند تا در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از افکارنیوز، سیدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاق اخیر در یکی از مدارس غیر انتفاعی غرب تهران اظهار داشت: مسئولان آموزش و پرورش باید به صورت قاطعانه با این موضوع برخورد کنند تا در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی با بیان اینکه این مسئله در جلسه روز (سه‌شنبه) کمیسیون با حضور معاون وزیر و مدیر کل حراست وزارت آموزش و پرورش بررسی شد، افزود: قرار است در جلسه‌ای دیگر با حضور آقای بطحایی وزیر آموزش و پرورش این موضوع مورد ارزیابی قرار گیرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: اعضای کمیسیون معتقد بودند که اگر چنین اتفاقی در هر کشور دیگری اتفاق می‌افتاد، وزیر مربوطه استعفا می‌داد و حتی در جلسه مذکور موضوع استیضاح وزیر نیز مطرح شد.

ابطحی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش پس از مطلع شدن برخوردهای لازم را انجام داده‌، فرد خاطی را به مراجع قضایی معرفی  و مدیر مدرسه نیز عزل شده است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با بیان اینکه مسئولان آموزش و پرورش پرونده این مجتمع غیرانتفاعی را به هیئت مرکزی نظارت بر مدارس غیرانتفاعی ارجاع داده‌ است، گفت: احتمالا این مجتمع منحل میشود و باید تدبیری صورت بگیرد تا دانش‌آموزان این مدرسه با رضایت والدین در مدارس دیگر تقسیم شوند.

وی تاکید کرد: همچنین پرونده خاطیان براساس شکایت والدین و حراست آموزش و پرورش به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری و همچنین قوه قضائیه ارجاع داده شده است، دستگاه قضا نیز به این موضوع ورود کرده و در حال بررسی جوانب این مسئله است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس، تصریح کرد: قرار است تا مسئولان آموزش و پرورش در جلسات بعدی کمیسیون حضور یابند و گزارش‌های تکمیلی و روند رسیدگی به این پرونده را به اعضای کمسیون ارائه دهند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top