تاریخ انتشار: شنبه 1397/03/12 - 08:44
کد خبر: 267747

دولت ایتالیا علیه مهاجران وارد عمل شد

راستگرایان افراطی و پوپولیست های ایتالیایی در اولین روز از حکومت خود بر ایتالیا، برای اجرای سیاست های مهاجرستیزانه شان وارد عمل شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از صدا و سیما، راستگرایان افراطی و پوپولیست های ایتالیایی در اولین روز از حکومت خود بر ایتالیا، برای اجرای سیاست های مهاجرستیزانه شان وارد عمل شدند.

جوزپه کونته در نهایت موفق شد اعضای دولت را معرفی و به تایید سرجیو ماتارلا رئیس جمهوری این کشور برساند. کمتر از یک هفته پس از تشکیل ائتلاف راست پوپولیست و راست افراطی، ائتلاف قادر خواهد بود کشور را اداره کنند.

بر اساس این گزارش؛ صبح امروز هوا در ایتالیا بسیار خوب بود و این کشور در همین روز صاحب دولت شد. این اتفاق خاطر اکثریت مردم این کشور را آسوده کرد. به هر ترتیب این ماجرای کمدی که نمی بایست بیش از این طولانی می شد، به پایان رسید.

یک شهروند ایتالیایی گفت: من از این که دولت پس از هشتاد و هشت روز معرفی شد، خوشحالم. این اتفاق خوبی برای ایتالیا و تمامی ایتالیایی هاست.

یک زن نیز گفت: من هنوز تردید دارم. خیالم من آسوده شد، اما نه کاملا.

روزنامه رپوبلیکا در صفحه اول خود نوشت: پس از تایید ائتلاف پوپولیست ها و ناسیونالیست ها توسط ماتارلا رئیس جمهوری ایتالیا در روز گذشته، دولت این کشور رسما از امروز آغاز به کار کرد. فهرست وزرا تغییراتی داشت. جووانی تریا به عنوان وزیر اقتصاد معرفی شد. وی حقوقدان و نزدیک به راست افراطی است. اما تمایلی به کنار گذاشتن یورو ندارد.

لوئیجی دیمایو رئیس حزب پنج ستاره وزیر کار و توسعه اقتصادی شد. وی از طرفداران پرداخت حقوقی ماهانه معادل هفتصد و پنجاه یورو برای شهروندان محروم است. در طرف دیگر ماتئو سالوینی به عنوان وزیر کشور معرفی شد.

جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا گفت: سناتور ماتئو سالوینی وزیر کشور و همچنین معاون رئیس جمهوری خواهد بود. گزارشگر فرانس بیست و چهار همچنین افزود: جوزپه کونته پس از مشخص شدن دولت به تصویر برداران اجازه داد که در یک پیتزافروشی از وی تصویر تهیه کنند. همزمان، ماتئو سالوینی اولین بیانیه خود را صادر کرد. این بیانیه مشاجره برانگیز بود.

فرانس بیست و چهار بخشی از سخنان سالوینی را پخش کرد. وی گفت: ما نمی توانیم هیچ کس دیگری (مهاجران) را پذیرا باشیم. ما اجازه نمی دهیم که ما را ملتی دزد، گدا و مشکل ساز توصیف کنند.
بر اساس این گزارش؛ ماتئو سالوینی همچنین از تصمیم خود برای اخراج پانصد هزار مهاجر سخن به میان آورد، اما به این که چطور به چنین اقدامی مبادرت خواهد کرد، اشاره ای نکرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با الگوی جدیدی با دشمن روبرو خواهیم شد
فیلم/ انفجار و آتش سوزی یک موتور برقی در بیروت
فیلم/ انفجار گوشی‌ها در یک مغازه موبایل فروشی در لبنان
۳ شهید و بیش از ۲۰ زخمی در انفجارهای جدید لبنان
عکس/ آیفون منفجر شده در بیروت
تصویری از انفجار دستگاه حضور و غیاب!
آتش بازی سردار آزمون و سعید عزت اللهی در آسیا
چه کسانی باید واکسن آنفلونزا بزنند؟
مشهد میزبان بازی‌ آسیایی پرسپولیس شد
ستاره‌ی ملی پوش پرسپولیس غایب قطعی دربی
ببینید | ابراز همدردی مردم تهران با مردم لبنان بعد از حادثه تروریستی
دور جدید انفجارها در لبنان؛ پنل‌های خورشیدی منفجر شدند!
عکس | تصویری از وضعیت فاجعه‌بار یک خودروی سواری پس از انفجار امروز در لبنان
اولین پیام سفیر ایران پس از جراحت در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی
چند نفر دیگر کشته شوند که حکام عرب ارتباط با اسرائیل را قطع کنند؟!
وجه مشترک بی‌سیم‌ها و پیجرهای منفجره افشا شد!
حزب‌الله سرزمین‌های اشغالی را به آتش کشید
ادامه انفجارها در لبنان؛ اینبار بی‌سیم‌ها منفجر شدند!
خبر خوش برای مستاجران
قصد ایران برای برگزاری نشست ۴جانبه با چین، پاکستان و روسیه
ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top