تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/04/21 - 14:58
کد خبر: 272694

امام جمعه موقت تهران:

انتظار کنونی از مسؤولان آمدن به جبهه و خط‌شکنی است

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز زمان خط‌کشی راست و چپ نیست، همه در خطر هستیم و دشمن همه ما را هدف گرفته است، انتظار کنونی از مسؤولان آمدن به جبهه و خط‌شکنی و جان‌فشانی و آسایش خود را برای مردم رها کردن است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، آیت‌الله کاظم صدیقی ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان اظهار داشت: حکومت برای گره‌گشایی از کار مردم و پناه مردم است، حکومت کلید فتوحات مردم است نه قفل کار مردم و اینها در حکوت علی (ع) قابل ارائه است.

امام جمعه موقت تهران بیان داشت: حضرت علی (ع) به ما آموخته که باید عاشق خدا و خلق خدا بود، امروز زمان جنگ اقتصادی است و همان طور که مردم ما در هشت سال دفاع مقدس شبانه‌روز به یاد خدا و در جبهه بودند، امروز هم باید مدام در جبهه قرار داشت.

صدیقی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس مردم و مسئولان شبانه‌روز در جنگ بودند و عرشی شدند، عنوان کرد: جنگ اقتصادی، چیز کمی از جنگ نظامی ندارد، لذا باید جبهه‌ای بود و ایثارگرانه در رفع مشکلات مردم دست از پا نشناخته و شب و روز تلاش کرد.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: ایمان بدون ولایت، ایمان نیست، ضمن اینکه باید عمل کرد، وعده‌ها مردم را بدبین کرده، شعار دادن و عمل نکردن و پای کار نبودن، وعده‌ها دادن اما خلاف آن را عمل کردن موجب می‌شود مردم مایوس شوند.

امام جمعه موقت تهران گفت: مردم از حکومت طاغوت مایوس شدند که انقلاب کردند و امروز محیط اداری برای مسؤولان یک جبهه و سنگر است و نباید کم گذاشت.

وی عنوان کرد: امروز زمان خط کشی راست و چپ نیست، همه در خطر هستیم و دشمن همه ما را هدف گرفته است، انتظار کنونی از مسؤولان آمدن به جبهه و خط‌شکنی و جان فشانی و آسایش خود را برای مردم رها کردن است.

صدیقی تصریح کرد: چون همه در خطر هستیم همه باید ید واحد باشیم و این امر تنها با شعار محقق نمی‌شود، قدرت ما در پرتو وحدت محوری است، اگر می‌خواهید با هم باشید، باید زیر پرچم امامت باشید.

وی گفت: ما به عمل جهادی و جبهه‌ای نیاز داریم، عمل تنها کافی نیست و باید سرعت لازم را داشت، بینید با دشمن‌ چه‌قدر فاصله دارید.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر ابراز داشت: ما سر سفره علی (ع) در این کشور جنگ بین‌المللی را پشت سر گذاشتیم و مدد خدا را دادیم، در جنگ اقتصادی هم همه زیر پرچم حضرت علی (ع) باشیم و یا علی گفته و در کنار فرزندش با این شجاعت، تدبیر، درایت، مدارا، زهد و پرکاری بایستیم.

صدیقی افزود: در اوضاع نگران کننده‌ای که دشمن می‌خواهد ما را مایوس کند و پرخاشگری را علیه ما ایجاد کند، زیر پرچم ولایت علی (ع) و اولاد طاهرش باشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top