تاریخ انتشار: شنبه 1397/05/06 - 01:38
کد خبر: 274976

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ فردا افتتاح می‌شود

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی ایران (ایران الکامپ ۲۰۱۸) فردا شنبه ششم مردادماه ۹۷ آغاز به کار می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ تهران، با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از ۶ تا ۹ مردادماه در فضایی نزدیک به ۳۵ هزار مترمربع به مدت ۴ روز، آخرین دستاورد‌ها و خدمات حوزه فناوری اطلاعات را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

در الکامپ امسال بخش‌های مختلفی از جمله الکام استارز، الکام ترندز، الکام گیمز، الکام تاکز و سالن دولت الکترونیک دیده می‌شود و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از تمام استان‌های کشور، در بیست و چهارمین دوره این نمایشگاه حضور دارند.

بخش «الکام‌استارز» با هدف تسهیل تعامل شرکت‌های بزرگ تجاری و استارتاپ‌ها در سالن‌ها ۸ و ۹، ۱۰ و ۱۱ و بخشی از سالن ۲۷ برپا می‌شود. در این بخش ۴۳۰ تیم استارتاپی حضور دارند و علاوه بر این ۵۰ شرکت و سازمان دیگر شامل صندوق‌های سرمایه‌گذاری، شتابدهنده‌ها، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری نیز به عنوان تکمیل کننده چرخه زیست بوم استارتاپ‌ها در سالن الکام‌استارز حضور خواهند داشت.

همچنین رویداد الکام‌گیمز در فضایی به وسعت ۶۵۰ متر مربع، در سالن ۱۰ و ۱۱ بیست و چهارمین دوره نمایشگاه الکامپ برپا می‌شود و بیش از ۳۰ بازی‌ساز ایرانی محتوای تولیدی خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش می‌گذارند.

درهمین حال ۴۱ دستگاه دولتی بیش از ۳۴۱ خدمت الکترونیکی خود را در سالن دولت الکترونیک نمایشگاه الکامپ بیست و چهارم، ارائه می‌دهند.

تولیدکنندگان تجهیزات الکترونیکی، اپراتور‌های ارتباطی، اپراتور‌های مجازی موبایل (mvno)، ارائه دهندگان خدمات محتوا (cp)، شرکت‌های بانکداری الکترونیکی (psp)، خدمات دهندگان دیتاسنتر بخش خصوصی، شرکت‌های تبلیغات آنلاین و ارائه دهندگان خدمات آنلاین از جمله حاضران در این نمایشگاه هستند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top