تاریخ انتشار: جمعه 1397/05/12 - 13:21
کد خبر: 276006

ترقی: سرنوشت اصلاح‌طلبان در گرو رئیس‌جمهور

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با اشاره به عدم امضای سؤال از رئیس‌جمهور گفت: آن‌ها عملاً حامی دولت هستند و نمی‌توانند حمایت از دولت را کنار بگذارند چون با سرنوشت خودشان مرتبط است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به هجمه‌های اخیر برخی رسانه‌ها علیه نمایندگان امضاءکننده سؤال از رئیس‌جمهور، گفت: اینکه رئیس‌جمهور حاضر به پاسخ‌گویی در ارتباط با مشکلات و ناکارآمدی‌ها نیست و حاضر به گفت‌وگو با مردم نمی‌شود و اینکه نمایندگانی که عمدتاً طرفدار دولت هستند از امضاء کردن سؤالی که در راستای پاسخگو کردن دولت طرح شده، امتناع می‌ورزند بیانگر این است که جریان حاکم بر دولت اصولاً پاسخگویی به جامعه را ضروری نمی‌داند.

ترقی ادامه داد: از طرفی، برای رفتار و کردار خودشان پاسخی ندارند و چون می‌دانند وقتی در مقابل سؤال مردم یا خبرنگاران قرار بگیرند محکوم خواهند شد، از پاسخگویی امتناع می‌کنند. در حالی که از جمله سفاراشاتی که مقام معظّم رهبری به دولت، پاسخگو بودن در مقابل مردم و منتقدین بوده و بارها این نکته را مورد تأکید قرار داده‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، سیاسی جلوه دادن سؤال از رئیس‌جمهور و تلاش برای جلوگیری از به نتیجه رسیدن آن، توسط برخی رسانه‌ها را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: همه این رفتارها، نشان‌دهنده این است که این جریان، اصولاً نمی‌خواهند پاسخ تعهدات و قول‌هایی که نتوانسته‌اند عملی کنند را به مردم بدهند، چرا که آن را به ضرر آینده خودشان می‌دانند.

ترقی با اشاره به انتقادات اخیر برخی نمایندگان لیست امید، از رئیس‌جمهور و در عین حال، عدم امضای نامه سؤال از رئیس‌جمهور توسط آنان، گفت: انتقاداتی که هم مطرح می‌شد، عمدتاً یک نوع فریب افکار عمومی است تا اگر در آینده، زیر سؤال رفتند بگویند در فلان مورد هم چنین موضعی گرفتیم و اعتراض کردیم، امّا عملاً آن‌ها حامی دولت هستند و نمی‌توانند حمایت از دولت را کنار بگذارند چون با سرنوشت خودشان مرتبط است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
تقلب در کنکور سراسری صفر است
آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می شود
رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top