تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/06/14 - 05:20
کد خبر: 280780

حمایت از ۸۰ ایده و طرح دانشجویی در دانشگاه امیرکبیر

رئیس اداره انجمن‌های علمی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه در چهار سال گذشته ۱۵ هزار دانش‌آموز از دانشگاه امیرکبیر بازدید کرده و با فعالیت‌های این دانشگاه آشنا شده‌اند، گفت:‌ اخیراً موفق شده‌ایم مدرسه رباتیک این دانشگاه را برای حمایت از ایده‌های علمی‌ دانش‌آموزی راه‌اندازی کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، صادق‌نژاد رئیس اداره انجمن‌های علمی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در نشست دبیران مجامع اتحادیه انجمن‌های علمی و دانشجویی که عصر امروز در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، گفت: لازم است دانشجویان ایرانی با علم روز دنیا در انجمن‌های علمی و دانشجویی آشنا شوند و این مهم در دانشگاه امیرکبیر از سال 83 با حمایت ویژه از انجمن‌های علمی و دانشجویی به صورت جدی دنبال شده است.

وی افزود: در حال حاضر 17 انجمن علمی دانشجویی در دانشگاه امیرکبیر با توجه به رشته‌ها و گرایش‌های مختلف وجود دارد ضمن اینکه چهار انجمن علمی و دانشجویی بین رشته‌ای هم از سال گذشته در دانشگاه امیرکبیر تأسیس شده است.

رئیس اداره انجمن‌های علمی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر تصریح کرد: این دانشگاه اولین دانشگاهی در ایران محسوب می‌شود که مجوز اداره انجمن‌های علمی و دانشجویی را از وزارت علوم دریافت کرده است.

صادق‌نژاد با بیان اینکه در چهار بخش مختلف حمایت‌های لازم از انجمن‌های علمی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر صورت می‌گیرد، اظهار داشت: بخش رویداد و مسابقات، بخش آموزش، بخش پژوهش، کارآفرینی و ارتباط با صنعت و همچنین بخش روابط عمومی و نشریات این چهار بخش است.

وی گفت:‌ از سال گذشته از 80 ایده و طرح دانشجویی در انجمن‌های علمی و دانشجویی حمایت کرده‌ایم ضمن اینکه این انجمن‌ها ارتباط خوبی با مراکز علم و رشد دانشگاه امیرکبیر برقرار کرده‌اند.

رئیس اداره انجمن‌های علمی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر افزود: در حال برنامه‌ریزی برای تأسیس نسل دوم انجمن‌های علمی و دانشجویی در دانشگاه امیرکبیر هستیم و برهمین اساس می‌کوشیم فارغ‌التحصیلان این دانشگاه را برای کمک به دانشگاه و دانشجویان در پلی‌تکنیک بازگردانیم.

وی تصریح کرد: باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه پلی‌تکنیک تهران توجه ویژه‌ای به دستاوردهای آنان داشته و ارتباط ویژه‌ای را با خانواده‌های آنان برقرار و از ایده‌های آنها حمایت کرد‌ه‌ایم.

صادق‌نژاد گفت:‌ در چهار سال گذشته 15 هزار دانش‌آموز از دانشگاه امیرکبیر بازدید کرده و با فعالیت‌های این دانشگاه آشنا شده‌اند و به دلیل همین ارتباط خوب بوده است که بعداز برگزاری هشت دوره جشنواره رباتیک دانشجویی موفق شده‌ایم مدرسه رباتیک دانش‌آموزی وابسته به دانشگاه امیرکبیر را راه‌اندازی کنیم.

رئیس اداره انجمن‌های علمی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در پایان گفت: تاکنون سه نشست از اتحادیه انجمن‌های علمی و دانشجویی سراسر کشور در دانشگاه امیرکبیر برگزار شده و هفت عضو انجمن‌های علمی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر موفق شده‌اند به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل این اتحادیه انتخاب شوند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top