تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/06/26 - 00:48
کد خبر: 282397

شفر: برای هواداران میلیونی استقلال می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما فردا برای هواداران میلیونی استقلال خواهیم جنگید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار برگشت استقلال و السد قطر اظهار داشت: قبل از اینکه صحبتم را شروع کنم، می‌خواهم از مجموعه‌ای که در اختیار ما قرار گرفت، از جمله هتل، ورزشگاه و سایر موارد در اینجا تشکر کنم. رویای من کسب بهترین نتایج برای استقلال بود. می‌توانم بگویم در بازی قبل و در نیمه دوم اشتباهات زیادی مقابل السد داشتیم.

وی ادامه داد: همه می‌دانند السد تیم بسیار قدرتمندی است و بازیکنان بسیار خوبی هم دارد. در سه ماه گذشته تیمش بهتر از قبل شده است. گابی و یک بازیکن کره‌ای را جذب کرده ولی ما چند بازیکن اصلی و لیدرمان را از دست داده‌ایم. یکی از آنها اینجاست، داریوش شجاعیان. یکی دیگر در ترکیه، دیگری در عجمان و یکی دیگر در قطر است. ولی ما باید بجنگیم.

شفر افزود: میلیون‌ها هوادار در ایران داریم که می‌خواهند جنگیدن ما و عملکرد خوب ما را ببینند. در فوتبال همه چیز ممکن است. این اولین باری نیست که من در دوره کاریم در چنین شرایطی قرار می‌گیرم. ما می‌توانیم نتیجه را عوض کنیم اما زمانی که همه برای تیمشان بجنگند.

وی ادامه داد: باید ببینیم نتیجه چه می‌شود ولی همه بازیکنان ما باید با صد درصد توانشان بجنگند. باید به شانس‌مان ایمان داشته باشیم. قبل از اینکه به اینجا بیاییم، می‌خواستیم تصمیم بگیریم یک بازیکن را با خودمان بیاوریم و الان روزبه چشمی اینجاست. بازیکنی که در زمین بسیار قدرتمند است و هم قدرت و انرژی مثبت زیادی برای تیم دارد و حضورش در اینجا هم به همین دلیل است. قطعا فردا هم یکی از بازیکنان قدرتمند ماست.
سرمربی استقلال اضافه کرد: یکی از بازیکنان ما در بازی فردا یعنی فرشید باقری محروم است. در بازی قبلی علی کریمی مصدوم بود ولی فردا آماده است تا برای ما به میدان برود. باید ببینیم در تمرین امروز و تا فردا، قبل از بازی چه شرایطی داریم. نام بازیکنانی که بازی می کنند مهم نیست. همانطور که چشمی گفت، باید همه بازیکنان با قلب و روحشان برای استقلال بازی کنند. یکی برای همه و همه برای یکی. دلیل اینکه تا اینجای رقابت‌ها هم بالا آمده‌ایم هم همین است. باید بهترین عملکرد ممکنه را به نمایش بگذاریم. همه می‌دانند السد تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. آنها با داشتن ژاوی و گابی در ضد حملات خطرناکند ولی ما هم تیم بسیار خوبی هستیم و بازیکنان خوبی داریم. ما نیمکت خیلی خوب و با روحیه‌ای داریم که می‌تواند برای بازی فردا به ما کمک کنند.

شفر در پایان اضافه کرد: در تفکر و فلسفه من تسلیم شدن معنا ندارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top