تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/06/26 - 13:58
کد خبر: 282507

فیروزی: مجلس با تصویب لایحه CFT برای کشور مشکل جدید ایجاد نکند

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: مجلس، شورای نگهبان و سایر نهاد‌های تصمیم گیر در کشور در خصوص لوایح گروه ویژه اقدام مالی (FATF) و به ویژه لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) از هرگونه اقدام عجولانه پرهیز کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، علیرضا فیروزی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تصمیم مجلس برای بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم گفت: مجلس اگر عرضه حل مشکلات کشور را ندارد لااقل مشکل جدید ایجاد نکند.

وی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر عده‌ای تلاش می‌کنند تا حل مشکلات کشور را که بسیاری از آن‌ها منشاء داخلی دارند به تصویب لوایح چهارگانه fatf گره بزنند و این لوایح را به اشکال مختلف به کشور تحمیل کنند، افزود: در شرایطی که کشور با مشکلات اقتصادی و مشکلاتی که خیلی از آن‌ها منشا داخلی دارند روبروست متاسفانه به جای پرداختن به این مشکلات به مسائلی که مسئله اصلی کشور نیستند پرداخته می‌شود.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به اینکه ما خاطره برجام که نان شب مردم را هم به آن گره می‌زدند یادمان نرفته، گفت: عده‌ای در داخل کشور سعی می‌کنند fatf را بزک کنند و آن را به کشور تحمیل کنند و متاسفانه در این رابطه در مجلس نیز صدا‌هایی همنوا با کشور‌های غربی و خارج نشین‌ها به گوش می‌رسد و به گونه‌ای برای تصویب این لوایح تلاش می‌کنند که گویی نان شب آن‌ها به این موضوع گره خورده است.

فیروزی از مجلس، شورای نگهبان و سایر نهاد‌های تصمیم گیر در کشور خواست در خصوص لوایح گروه ویژه اقدام مالی (FATF) و به ویژه لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) از هرگونه اقدام عجولانه پرهیز کنند.

وی افزود: امیدواریم مجلس پیش از انجام هر گونه اقدامی در خصوص لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) با استفاده ظرفیت اساتید، نخبگان و جوانان دغدغه‌مند این طرح را حلاجی کند تا کشور را با مشکلات جدید مواجه نکنند.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در ماه‌های اخیر مجلس عملکرد بسیار ضعیفی داشته و از نظر عموم مردم یک ناکارآمدی را به نمایش گذاشته از این رو مردم عمدتا از عملکرد مجلس راضی نیستند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top