تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/06/27 - 11:32
کد خبر: 282641

مرا برای گلزنی نخریده‌اند!

رونالدو: شاید در یوونتوس بازنشسته شوم

ابرستاره پرتغالی تیم فوتبال باشگاه یوونتوس بالاخره موفق شد برابر یک تیم ایتالیایی گل بزند و طلسم را بشکند. کریستیانو رونالدو با دو گل مهم خود نقش کاملا برجسته‌ای در خلق این پیروزی مهم و روحیه‌بخش داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فرهیختگان، فشار زیادی روی دوش کریس وجود داشت و او درست دو روز پیش از این بازی به خبرنگاران ایتالیایی گفته بود حس بدی دارد و نمی‌خواهد با این وضع به کار خود ادامه دهد. رونالدو بازیکن بسیار احساسی است و به تصمیم‌گیری‌های بدون فکر و سرعتی مشهور است و مقامات یووه نیز نگران همین تصمیم‌گیری‌ها بودند.

گلزنی ابرستاره پرتغالی اما این نگرانی‌ها را در یکی از بهترین شب‌های تاریخ یوونتوس برطرف کرد. کریس که معمولا عادت به مصاحبه با رسانه‌ها ندارد این بار آنقدر خوشحال بود که پای صحبت خبرنگار روزنامه «گازتادلو اسپورت» نشست و به سوالات این روزنامه معتبر و پر تیراژ پاسخ گفت.

قبل از این بازی، کمی دلخور بودید، آیا رسانه‌ها در عصبانیت شما تاثیر داشتند؟

نمی‌توانم بگویم شما مقصر بودید اما همیشه به همه چیز دامن می‌زنید. من گل نمی‌زدم اما کاملا در خدمت تیم خود بودم. از این چیزی نمی‌نوشتید اما عدم گلزنی من همیشه تیتر اول روزنامه شما بود. این انصاف نیست، در هر حال اکنون که گلزنی کرده‌ام گویا با من مشکلی ندارید.

البته روزنامه‌ها آنچه را می‌بینند می‌نویسند و آنچه مشهود بود عدم گلزنی ستاره‌ای بود که به خاطر گلزنی او را به خدمت گرفته بودند.

مشکل از همین‌جا شروع می‌شود، یوونتوس من را به خاطر گلزنی خریداری نکرده است. من مثل خیلی از بازیکنان فقط یک بعد ندارم و گلزنی یکی از ویژگی‌های من محسوب می‌شود. به هر حال می‌دانم که گلزنی مهم است اما مهم‌ترین چیز نیست.

از وضعیت خود در باشگاه یوونتوس راضی هستید؟

بله، در این تیم بهترین شرایط را تجربه می‌کنم، تمرینات بسیار خوبی داریم و من هفته به هفته با شرایط تازه خود در ایتالیا سازگارتر می‌شوم. این روزها دنیای من حد و مرز ندارد و برای من چندان فرقی ندارد که در ایتالیا باشم یا در پرتغال. مهم لذت بردن از فوتبال است و شرایطی که بین‌المللی باشد و خوشحالم که این شرایط در ایتالیا و در شهر زیبای تورین برای من مهیاست.

شنیده شده که شما بدون محدودیت مدام به پرتغال و چند جزیره در اسپانیا سفر می‌کنید!

البته نمی‌شود گفت که مدام، اما در هر حال این اجازه را از ابتدا از باشگاه دریافت کرده‌ بودم. هیچ بی‌نظمی‌ای در کار نیست و همیشه طوری زمان‌های این سفرهای کاری را تنظیم می‌کنم که کوچک‌ترین مشکلی در کارم پیش نیاید. همه سفرهای من با اجازه سرمربی تیم صورت می‌گیرد و من معمولا برنامه دقیق تمرین تیم را به لطف کادر فنی دقیق و منظم تیم دراختیار دارم و خوب می‌دانم که در چه زمانی می‌توانم سفر کنم.

همه این سفرها کاری است؟

بله، غیر از این نمی‌تواند باشد، اصولا اکنون زمان تفریح نیست و من باید به حداقل به سه هتل بزرگ، دو جزیره و رستوران‌های زنجیره‌ای آن سر بزنم. این کارها را البته وکیلم انجام می‌دهد اما باید حواسم به این فعالیت‌ها باشد. از طرفی دو بنیاد خیریه در پرتغال وجود دارد که باید حضوری و شخصا امور آنها را پیگیری کنم و این برای من بسیار اهمیت دارد.

با گلزنی در لباس یوونتوس اکنون شرایط را چگونه می‌بینید؟

من فقط شادی بیشتری دارم، چیزی عوض نشده، من بازیکن تیم فوتبال باشگاه یوونتوس هستم و با همان ‌انگیزه و نیروی قبلی در خدمت تیم خواهم بود. گلزنی باعث شده روحیه بهتری داشته باشم همین و بس، هم من حرفه‌ای هستم و هم یوونتوس یک تیم کاملا جهانی و ریشه‌دار است. از این بابت بسیار خوشحالم و گلزنی من تغییر خاصی در روند تعریف شده من و یووه ندارد.

آیا احتمال بر تن کردن لباس دیگری بعد از یووه هست؟

اکنون پاسخی برای این سوال ندارم، فعلا در یووه هستم و شاید هم این آخرین تیمی باشد که فوتبال حرفه‌ای‌ام را در آن تجربه می‌کنم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top