تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/07/09 - 16:03
کد خبر: 284463

دانشجوی منتقد به وزیر بهداشت در اهواز:

هاشمی گفت کسانیکه حادثه تروریستی اهواز را رقم زدند از امثال شما هستند!

دانشجوی منتقد دانشگاه جندی شاپور گفت: وزیر بهداشت ما را با منافقین، مریم رجوی و گروهک فرقان و ترامپ در یک گروه قرار داد و بدتر از آن گفت کسانیکه ...

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، فروزان، نماینده انجمن اسلامی دانشگاه جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه سخنانش در حضور وزیر بهداشت در دانشگاه جندی شاپور، بدون هیچ نگاه سیاسی نوشته شده بود و بر آمده از حرف‌های دل مردم بود، گفت: قبل از سخنرانی، انتظار واکنش صمیمانه‌ای را از سوی آقای قاضی زاده داشتم، اما با چیزی خلاف آن مواجه شدیم. البته در دولتی که رئیسش میگوید بروید به جهنم، انتظار می‌رود که وزیر هم، ما را تکفیری بداند و بگوید دین ندارید، عقل داشته باشید!

وی در ادامه ضمن ناراحتی از توهین‌های وزیر بهداشت تصریح کرد: آقای قاضی زاده به ما گفت: شما تکفیری هستید و دین ندارید؛ مگر نه اینکه تکفیری یعنی که ما دینداری افراد را زیر سوال ببریم. من کجای سخنانم دینداری وزیر را زیر سوال بردم که وی ما را تکفیری خطاب می‌کند؛ اتفاقا حرف‌های خود ایشان تکفیر به حساب می‌آید.

فروزان خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت ما را با منافقین، مریم رجوی و گروهک فرقان و ترامپ در یک گروه قرار داد و بدتر از آن گفت: کسانیکه حادثه تروریستی اهواز را رقم زدند، از امثال شما هستند. این حرف‌ها واقعا ما دانشجویان را آزرده کرد. کدام انسان آزاده‌ای به مرگ هموطن خود رضایت دارد. چرا باید ما دانشجویان انقلابی را که دغدغه‌ای جز انقلاب نداریم، شبیه منافقین بدانید. امام خمینی در یکی از بیاناتشان خطاب به دولتمردان فرمودند که شما نوکر مردم هستید و دولت خدمتگذار مردم است، اما ما امروز شاهد هستیم نماینده دولت نقد‌های منصفانه ما را با بی احترامی پاسخ می‌دهد. ایشان معتقد هستند که با شهید بهشتی و شهید مطهری همسایه و همنشین بودند، آیا واقعا تاکنون این نوع برخورد را از بزرگان شاهد بودند؟

این دانشجوی پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز ضمن انتقاد از اینکه وزیر بهداشت نگاه و دیدگاه خود را با مقام معظم رهبری مقایسه کرده، گفت: قاضی زاده گفت خط مشی من مورد تایید رهبری است؛ این در حالی است که نگاه رهبری به ما دانشجویان و شنیدن صحبت‌های ما بسیار متفاوت است. امسال خانمی در حضور رهبری در جمع دانشجویان سخنرانی کرد و بدون ادای احترام و عرض ادب، به نقد شدید سیاست نظام پرداخت و رهبر انقلاب نیز سخنان وی را شنیدند. آقای قاضی زاده چطور خودشان را از رهبری می‌داند، در حالی که به ما توهین کرده و ما را در گروه مریم رجوی قرار داد.

وی ادامه داد: ما در تفکرات دینی خودمان مسئولان را مثل پدر می‌دانیم. همانطوری که پیامبر گرامی اسلام و امیرالمومنین (ع) تاکید کردند که مسئولان پدر مردم هستند. اما حالا که ما دلسوزانه پدرانمان را مورد نقد قرار می‌دهیم و اشکالات را با دلیل به آن‌ها ارائه می‌کنیم اینطور مورد حمله قرار می‌گیریم.

فروزان خاطرنشان کرد: آقای وزیر در حالی من را به آشنایی با زندگی شهید علم الهدی دعوت می‌کند که من از ۱۲ سالگی یکی از بزرگترین نیرو‌های معنوی زندگی ام عشق به شهدا و بخصوص این شهید بزرگوار بود. یکی از انگیزه‌ها و خوشحالی‌های من برای قبولی در دانشگاه جندی شاپور، با وجوی که اهل استان کهگیلویه هستم، این بود که در شهر شهید علم الهدی زندگی می‌کنم.

نماینده انجمن اسلامی دانشگاه جندی شاپور اهواز افزود: قاضی زاده هاشمی در حالی دم از مشی این شهید می‌زند که آرمان‌های این شهید را زیر پا می‌گذارد. من شخص وزیر بهداشت را به خواندن زندگی نامه شهید علم الهدی و کتاب سفر سرخ توصیه می‌کنم.

این دانشجوی پزشکی خاطرنشان کرد: در سخنرانی‌ام از وزیر بهداشت تقاضا کردم که در اورژانس‌های اهواز حضور یابد و نفس‌های به شماره افتاده و درد کشیده مردم اهواز را ببیند، بعد وی ما را از قماش تروریست‌های حادثه اهواز می‌داند. کسی که دردش، درد مردم اهواز است چگونه می‌تواند مدافع تروریست‌ها باشد.

وی در پایان گفت: صحبت‌های وزیر بهداشت نشان داد که صحبت‌ها و نقد‌های ما نه تنها غیر منطقی نبود، بلکه کاملا به‌جا و منفصانه بود؛ چون نه تنها وی ادله محکمی برای آن‌ها ارائه نداد، بلکه آن‌ها را با بدترین تعابیر مورد خطاب قرار داد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top