تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/07/16 - 10:48
کد خبر: 285458

سفر پاییزه به زیباترین مقاصد رنگارنگ گردشگری

این شهر با ده‌ها نقطه دیدنی تاریخی و مدرن، از محبوب‌ترین سفر برای مردم دنیاست. در پاییز هوا دلچسب شده واستانبول یکی از بهترین مقاصد سفر پاییزه به شمار می‌رود و مدت زیادی می‌توانید برای گشت زنی و دیدنی‌های شهر بروید.

خبرنامه دانشجویان ایران: سفر در پاییز و دیدن چهره شهر‌های مختلف در پاییز یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های سفر است، برای چند روزی دور بودناز ماجراهای روزانه و ایجاد تنوعی در پاییز امسال با یکی از تور‌های پاییزه آژانس آویسا سفر کنید.

سفر پاییزه به زیباترین مقاصد رنگارنگ گردشگری

تماشای غروب آفتاب در کنار بسفور با تور استانبول
تور استانبول وارد شدن به شهری رنگارنگ و هزارچهره با تلفیق و برقراری فرهنگ‌ها و سلیقه‌های مختلف در کنار یکدیگراست؛ این شهر با داشتن موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد، مناظر زیبا و ویژگی سرگرم کننده برای ارائه به گردشگران دارد.

این شهر با ده‌ها نقطه دیدنی تاریخی و مدرن، از محبوب‌ترین سفر برای مردم دنیاست. در پاییز هوا دلچسب شده واستانبول یکی از بهترین مقاصد سفر پاییزه به شمار می‌رود و مدت زیادی می‌توانید برای گشت زنی  و دیدنی‌های شهر بروید.

تور‌های مختلفی در وب‌سایت آویسا برنامه‌ر‌یزی شده که از حدود سه شب تا یک هفته امکان اقامت به شما می‌دهد همگی این تور‌ها با پرواز‌های چارتر قشم ایر توسط آژانس برنامه‌ریزی شده اند

برای رفاه شما همه گردشگران در تور‌ها به همراه ترنسفر‌های فرودگاهی به هتل می‌رسند. تور‌های مختلف را بررسی کنید از هتل‌های سه ستاره استانبول گرفته تا هتل‌های زیبا و لوکس هر کدام را مایل بودید انتخاب کنید هتل‌های دنج ارزان در این شهر زیاد است البته هتل‌های چهار و دنج ستاره خوب هم کم ندارد مخصوصا با استخر‌های زیبایی که واقعا سفر را برایتان دلنشین‌تر می‌کند.
ترکیه کلا غذاهای لذیذ فراوان داد از ماهی کباب‌های خوشمزه استانبولی گرفته تا اسکندر کباب و علی نازیک کباب را امتحان کنید و از باقلوای ترکی نگذرید.

تور های مختلف استانبول را بررسی کنید و به همراه عزیزانتان برای دیدن این شهر زیبا و قدم زدن درکنار بسفور برنامه‌ریزی کنید.

سفر پاییزه به زیباترین مقاصد رنگارنگ گردشگری

دیدن زیبا‌ترین سرزمین پاییزه با تور گرجستان
با تور گرجستان به تفلیس وارد می‌شوید؛ شهری آسیایی اروپایی است که توانسته مسافران زیادی را به خود جذب کند. این شهر دوست داشتنی حال و هوایی دلنشین و گرم دارد ساختمان‌های قدیمی و زیبا را در کنار بناهای مدرن و زیبا می بینید و چشمتان به قشنگی‌های شهر عادت می‌کند.

هتل های چهار و پنج ستاره بسیار راحتی در گرجستان مخصوصا تفلیس وجود دارد که از هر جهت اقامت خوبی را تجربه می‌کنید تمام هتل‌هایی که برای سفر توسط آژانس آویسا برای شما در نظر گرفته شده خدمات سرو صبحانه نیز دارند.

به همراه دوستان و اعضای خانواده می‌توانید خیلی ساده گرجستان سفر کنید این کشور دیگر برای ورود ایرانیان نیاز به ویزا ندارد به راحتی با یکی از پرواز‌های هواپیمایی شرکت قشم ایر به فرودگاه بین‌المللی تفلیس می‌رسید و با ترنسفر‌های هماهنگ شده آژانس به راحتی به هتل زیبای خود می‌روید.

بهترین خیابان با ارزش تفلیس خیابان روستا ولی است که از میدان آزادی شروع می‌شود و در امتداد آن بیاری از ساختمان های ارزشمند شهر را می‌‌بینید.

خیالتان بابت خورد و خوراک حسابی راحت باشد؛ غذاهای گرجی باب طبع ایرانیان است و انواع خورشت و خوراک‌های گوشتی را با طعم‌های لذیذ طبخ می‌کنند. در کافه‌ها و رستوران‌های تفلیش غذاهای خوش طعم سنتی را با سالاد‌های بی‌نظیرشان نوش جان کنید.

تفلیس طبیعتی سر سبز و زیبا دارد که دراین روز‌ها رنگارنگ شده به دریاچه لاکپشت بروید این دریاچه بر بالای کوهی که نمای زیبایی از تفلیس دارد واقع شده که منظره زیبایی از شهر و طبیعت را به شما نشان می‌دهد.

سفر به گرجستان با تمام زیبایی را هیچ گاه از خاطر نمی‌برید برای داشتن این تجربه خوب با کارشناسان مسافرتی آژانس تماس بگیرید.

سفر پاییزه به زیباترین مقاصد رنگارنگ گردشگری

قدم زدن در گرندپلاس در هوای پاییزی با تور تایلند
در سفر با تور تایلند خود را برای دیدن معابد شگفت‌انگیز بانکوک آماده کنید. این شهر با داشتن معبد‌های زیبا که هر کدام به سبکی جذاب و دیدنی ساخته شده‌اند بسیار دیدنی است. مردم تایلند معابد را با نام وات می‌خوانند و تنها ۴۰۰وات در بانکوک وجود دارد پس می توان تصور کرد که اینجا شهر معابد فاخر است.  در بازدید از انها حتما سه معبد بسیار معروف وات پرا کائو، وات آرون و وات فو را در لیست خود قرار دهید و در مجموعه گرند پلاس حسابی بچرخید.

در آژانس آویسا برنامه‌ریزی‌های متنوعی برای تور‌های گردشگری تایلند صورت گرفته است تور‌ها حدود ۷ شب هستند و کافی‌ است یک هفته را تعطیل کنید و برای کشف این کشور زیبا به سفر بروید.می توانید بانکوک را برای اقامت انتخاب کنید یا پاتایا و پوکت را حتی میتوانید یکی از تورهای ترکیبی تایلند را انتخاب کنید و دو مقصد را ببینید برای بررسی تور‌ها با آژانس تماس بگیرید و یا سری به وب‌سایت آژانس آویسا بزنید.

در تایلند خدمات ارزان است با نرخ خوبی به رستوران ‌می روید و غذا‌های تایلندی را امتحان ‌می‌کنید. این کشور هتل‌های خوب و ارزانی هم دارد. در شهر های ساحلی پوکت و پاتایا هتل چهار یا پنج ستاره نزدیک دریا انتخاب کنید و هر زمان که اراده کردیدبه ساحل بروید و بر روی ماسه‌های سفید قدم بزنید.

تمامی تور‌ها با پرواز‌های ماهان برنامه‌ریزی شده اند و به صورت مستقیم و راحت به تایلند می‌رسید و به همراه ترنسفرهای فرودگاهی رایگان به هتل می‌روید.

تمام تور‌ها طوری برنامه‌ریزی شده که مسافران دارای صبحانه رایگان تایلندی هتل باشند و به راحتی به مراکز خرید و دیدنی های شهر دست پیدا کنند. معطل نکنید و بار سفر به تایلند را ببندید با کارشناسان سفر در آژانس آویسا تماس بگیرید و تور تایلند را رزرو کنید.

منبع : ویرلن

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top