تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/07/16 - 10:54
کد خبر: 285460

خانم بازیگر: نقش‌ها را با وسواس بسیاری انتخاب می‌کنم

بازیگر فیلم "قلب سفید قاصدک ها" گفت: از نظر من مهمترین معیار برای پذیرش اثر در درجه اول فیلمنامه است. فیلمنامه خوب همه چیز را به خوبی جلو می برد. اگر به شخصه فیلمنامه خوبی را پیش روی خود داشته باشم بازی در فیلم جدی و کمدی زیاد برایم فرقی ندارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از میزان، ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون، درخصوص فعالیت های در عرصه بازیگری خود طی سالها گذشته گفت: از نظر من این برای هر بازیگری نعمت است که از کارنامه خود شرمسار نبوده و بابت هیچ کدام از کارها خجالت نکشد. اینکه کارنامه بازیگر مثبت باشد ادامه راه را برای وی آسانتر می کند. خوشبختانه من از کارهایی که تاکنون انجام داده ام راضی هستم.

وی در همین راستا ادامه داد: از یک جایی به بعد ترجیح دادم با دقت و وسواس نظر بیشتری به نقشها نگاه کرده و پیشنهادات را بررسی کنم و همین باعث شد تا از بازی در هیچ کاری ناراحت نباشم.

بازیگر فیلم "قلب سفید قاصدک‌ها" در مورد نحوه انتخاب نقش و معیارهای شخصی‌ خود برای حضور در یک پروژه افزود:در درجه اول نقش باید نسبت به کارهایی که تا به حال انجام داده ام متفاوت باشد و همیشه نسبت به این قضیه بسیار سختگیر هستم.

وی فیلمنامه را رکن اساسی سینما خواند و ادامه داد: از نظر من مهمترین معیار برای پذیرش اثر در درجه اول فیلمنامه است. فیلمنامه خوب همه چیز را به خوبی جلو می برد. اگر به شخصه فیلمنامه خوبی را پیش روی خود داشته باشم بازی در فیلم جدی و کمدی زیاد برایم فرقی ندارد.

خلیلی درباره وجود لابی در انتخاب نقش بازیگران اذعان کرد: اطلاع دارم که برخی از کارهایی که انجام می شود با توجه به باندبازی های موجود در سینما صورت می گیرد و یکسری افراد به شکل گروهی سر کار حاضر می شوند مانند اینکه گروهی که سر یک کار با هم هستند سر کار بعدی هم با یکدیگر حضور پیدا می کنند. البته موضوع کار کردن به واسطه روابط موجود در سینما نه تنها در مورد بازیگران بلکه در مورد فیلمبردار، گریمور و یا عوامل دیگر هم صدق می کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top